دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

محرم امسال 94

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ق.ظ


پسر هایی که جای پدر اومده بودن و با تقلید موخاسن عین اونا باشن با جملات تکراری حتی با لحن همونا(پسر شیخ حسن جوری و حسن اشکنه)

و در نهایت یادی بکنیم از حسن علایی که میکروفون گل دسش جوش داده بودن و صداش از اعماق معدش در میومد من چند باری که جلوی بلندگو نشسه بودم با فریادهای جگر خراشش خیلی دعاش کردم البته تو دلم

سخنرانی خسته کننده و بی موقع

ریا کاری هم در بعضیها فوران مکرد کسایی که بیشتر برای دیده شدن اومده بودن

خلاصه امام حسین هنوزم مظلومه 

۹۴/۰۸/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی