دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

ریشه های درونی قضاوت

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۵۷ ب.ظ

3-دوستم بخاطر اینکه نرفتم خونشون از دستم ناراحته

ریشه های قضاوت در مورد مثالهای بالا چیه؟

مورد اول:ترس از دست دادن موقعیت-ترس از بهم خوردن موقعیت-

مورد دوم:رنجش های گذشته -ترس از دست دادن -احساس حقارت-خود کم بینی-وقتی می خوام خودمو به خودم ودیگران اثبات کنم

موردسوم:ترس از دست دادن امنیت تو جمع دوستان و همسایه ها -کسی که خودشو دوست نداره -

 واقعا ریشه های قضاوت تو وجود من چیه؟ چرا من در مورد آدما فکرایی می کنم که اکثرا اشتباهه؟

- گفت وشنود ها والگوهای گذشته

-خود بزرگ بینی

-چون می ترسیم معیارها  وموقعیت هام به خطر بیفته

-ربط دادن مشکلات خودم به دیگران

-ترس از کم اوردن

-ترس از مورد سوء استفاده قرار گرفتن

-وقتی من قضاوت می کنم یعنی اینکه در مسیر خودسازی نیستم ودارم از خودم فرار می کنم 

-وقتی برنامه ریزی های مشکل دار من درست از آب در نمیاد  قضاوت می کنم

 راستی شما چه وقتایی در مورد اطرافیانتون قضاوت می کنید؟


۹۵/۱۲/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی