دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

عیب و درد

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹ ق.ظ

"فلانی یکی بچه خش تربیت نکرده "

"چه رخت و بری داره "

"تو چرا همش سرت تو گوشیه یکی ذره به خودت برس "

"اگه موخی تو زندگی موفق بشی باید ...."

همش دوس مدارم یکسی رو فیلم کنم 

با کسایی مگردم که پشت سر کسی حرف مزنن

مسخره مکنم

 علتش چچیه؟

وقتی من همش دنبال مسخره کردن دیگرانم 

 یا دنبال یچیزی تو زندگیشون مگردم تا سرزنش کنم و تو سرشون بزنم

یک علت متونه داشته باشه ؟

و اون  اینه که زندگی خودوم اقدر پر مشکله که برای اینکه اونا رو نبینم یا دیگران نبینن  خودمو مشغول اونا مکنم 

چون وقتی من مشکلات خودم رو مبینم یا باید براشون قدمی بر دارم که حل کنم یا باید درد بکشم

 راستی مشکلات امروز من چه چیزهایی هست؟ آیا تا حالا یک لیست از اونا تو دفتر ردیف کردم ببینم کجای کارم؟

۹۵/۱۰/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۱)

۲۳ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۱ یاس نیلی
سلام ما هنوز به شما سر میزنیم


موید باشید...
پاسخ:
سلام  شما چقه خوبید بازم از این کارا بکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی