دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

نقش دعا

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ

اغا من یکی سوال دارم این که مگن اگه یوختی کارت گیر کرد دعا کن یعنی چه؟

آیا بیان کردن چنتا کلمه عربی یا فارسی تغییری تو اصل ماجرا مده؟

اصن خود شما تا حالا تو زندگیتون هیشبار شده با دعا به خواسدون برسید؟

اینکه من برم کتاب و نذر و سر قبر گذشتگان و اونا رو واسطه کنم چه تاثیری داره؟

تا حالا فکرش کردید چقدر کتاب دعا اطراف ما هد؟

دعاهای مذهبی  -دعای روزای هفته -دعا بره کارای مختلف-دعا بره گرفتاریای زندگی

۹۳/۱۰/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۲)

تا حدی قبول دارم ولی الان چقدر دعا من درآوردی اومده و چقدر تحریف در زندگی و دین ما
آخر ماه صفر بریم میدون توت که جدیدا میگن مقام علی اصغر اونحاست که علی اصغر اونجا گریه کرده
اصلا امام حسین تو مسیرش ایران نیاومده که حالا بره میدون توت
یا همین علامت که هییت های ما دارند و هرسال طولش بیشتر میشه
تشانه مسیحی هستش وما شیعه
یا آوردن اسب در هر مراسمی که هر سالدشاهد آسیب دیدن مردم هستیم
یکی حرف قشنگی زد
گفت اگر اسب نیارند خاندان خردمند و تقوی ها دیگه کجا خودشون نشون بدن
راستی درباره گودزیلا بگم که وضع مالیش خیلی خوب شده
اول خیابون مهرجرد بقالی زده و کار میکنه

پاسخ:
خیلی خوشحال شدم الان بغض جلو چشامو گرفته خدا رو شکر این بشر سامون گرفت
معلومه ک تاثیر داره. خود من هر وقت گیر مکنم همین ک تو دلم مگم خدایا خودت کمکم کن تاثیر داره و تا حالا هم خو کارم راه افتاده مگر اینکه صلاح نبوده
یا تاحالا چند بار نزدیک بوده تصادف کنم منم مقصر نبودم متلا طرف حواسش نبوده وقتی ب خیر مگذشته یادم میومد وقتی داشتم از خونه در میومدم آیه الکرسی خوندم
همین آیه فقط تا حالا چند بار جون منو نجات داده و گرفتاریام برطرف کرده...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی