دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

گریه و خنده

جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۹ ق.ظ
ثلا وقتی یکی بچه دنیا میاد با صدای بلند شروع به گریه مکنه ولی اطرافیان نیششون وازه

یا موقعی که یکی داشته تو دریا غرق مشده و حالا درش اوردن و بعد چنتا تنفس مصنوعی و سرفه مزنه زیر گریه و نفس میاد

یا بعد پیدا شدن بچه ای که خیلی وخت بوده گم شده بوده و حالا پیدا شده و پییرش داره مزندش و بچه داره از گریه صدای کلنگ سر مده

یا وختی بچه دخترگای کوچولوگ مبرن بره سوراخ کردن گوش بعد اینکه دکتر کارش خلاص شدخیلی گریه مکنن (در این مورد باباشون هم داره بره خرید گوشواره طلا اشکش در میاد)

دگه فکر نکنم موردی باشه
۹۳/۰۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۹)

۰۸ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۳ دل خش اوروزا
امشب شده ام مست که مستانه بگریم
بگذارشبی گوشه میخانه بگریم
افسانه دل قصه پررنج وملالی است 
خواهم که براین قصه وافسانه بگریم
http://shourouk.com

...اسم وبلاگت تغییر دادی ولی معنیش چیه؟ رای فر؟؟؟

موفق باشی


پاسخ:
صبح کوجی رفیق ؟نیسی؟ چه عجب اینورا؟




http://www.shorouknews.com


سلام

خوبی شوروکی

اغا یه چیزی بگم کف کنی

دیروز رفتم خونه ننه

اومدم بیرون تو میدون بالا دیدوم گودزیلا داره میاد و یکی سیاهی پشتش هستش

گفتم شاید عوارض کم خوابی هستش چش وا کردم دیدم نه هستش

نزدیکتر اومد گفتم نکنه جن هستش

اومد کنارم وایستید

دیدم ادم هستش

گفتم چه خبر بروسلی

گفت هیچی

گفتم این کیه

گفت گف زشتی بردرزنم هد

گفتم کجاش مبری

گف مبرمش پیش استادم که الان تو گمرک بین الملل موسی خان تو اسکله کار مکنه

گفت تا ببینه بردرزنم اومده و جنس هام ازاد کنه بیارم تو بازار بفروشم

گفتم موفق باشی

گفت قیشه قوم

من موندم او کی ما میشه

پول داری 2 هزار بدی من شو میارم در خونتون

منم گفتم برو موسی خان من برات میارم سر جاده

پاسخ:
جالب بود .فکر چن وخت دگه پیر زن و مادر زن ... اینا هم ترک موتور بزاره بیاره خدا بداد شورک برسه
اینقد این بنده خدا رو سوزه خندیدن نکنید خوب نیست والا .همون خاطرات خنده دار بچگیاتونو بگید کلی خنده بازار بپا میشه با این اسکل بازیا ونابغه گریاتون ...منظورم اقایون خوننده است نه واالله ....
پاسخ:
آخه خاطرات بچگی همه خنده دار نید 

سلام

من چند ماه پیش خبر ازدواجش  دادم ولی کسی باور نکرد

بگمانم براش جنس میزارند تو قبرستان

هر روز عصر تو قبرستان داره میچرخه

یا شایدم دنبال زن(شیرین) میگرده

سلام شورکی
 گفتی گودزیلا یادم اومد یروز تو خیابون شورک مرفتم گودزیلا داشت با موبایل گف مزد ماهم ناخوداگاه استراق سمع کردم دیدم داره  بازنش دل مده وقلوه مگیره از اونجا فهمیدی بسوزه پدر عشق که گودزیلا رو هم ادم کرد
سلام شورکی جان
این بچه داییاتون نکنه فرار کرده رفته برا یک جایی دگه سایت راه انداخته باید به پلیس سایبری بگیم ردش بگیره نره با اسراییل و کس وکاراش همکاری کنه وامار شورک لو بره صبا بیان تو شورک بمب بندازن در به در بشیم
پاسخ:
این بچه اوفتیده تو کار وکاسبی دگه اینترنت بیا هم نیدحالا بمب هم انداختن موخوان کی بکشن ؟ گودزیلا؟

سلام شوروکی

ما اومدیم باز اومدیم ولی با گریه و زاری اومدیم

بچه دایی شیخ حسین نیستش اینجا یا ........

 

پاسخ:
سلام دو سه باری تو خیابون بصورت مشکوک دیدمش 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی