دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

الگو ی رفتاری

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴ ب.ظ
اونایی که بچه دارید تا حالا رفتار بچتون رو زیر نظر گرفتید 

دیدید بعضی کارایی که موکنه چقدر اعصاب خورد کنه مثلا کمرویی- سارگری- یا لودگی برای نشون دادن خودش- گل بچا نمجوشه ...

فکر موکونید چرا این رفتارا رو موکنه ؟

خیلی علت ناراحتی ما از رفتار بچه ها بخاطر اینه که اونا دقیقا دارن رفتار ما رو تقلید مکنن 

ودرد آور اینه که ما هم از رفتار والدین و اطرافیان مثل ننه وآغبابا دایی خاله .. الگو برداری کردیم بدون اینکه خودون بدونیم

این رفتارا براتون آشنا هد یا نه؟

  • تصمیمات من  متناسب با خواسته ها و نیازهای دیگرانه
  • وقتی کسی ازمن تعریف و تمجید مکنه یا هدیه ای بهم مده دست و پای خود را گم می کنم
  • برای اینکه دیگران خودوم بگیرن ودست رد به سینه من نزنن ارزشهایخودم رو زیر پا مذارم 
  • به نظرات دیگران بیشتر از نظر خودم اهمیت مدم و بیشتر وقتا از دادن نظر مخالف ترس دارم  
  • راستی الگوی رفتاری شما کیه؟ شما رفتارتون بیتشر طرف خونواده مادری هد یا پیری؟
۹۵/۱۱/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی