دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

انا لله وان الیه راجعون

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۲۲ ب.ظ
امروز حال وهوای خوبی ندارم .بدجوری تو کار خدا موندم.یکی رو اونقدر زمین گیر و پیر می کنه که باید پوشکش کنن یکی رو هم که تکیه گاه چند نفره یهو می گیره.شیخ یوسف هیچ مشکلی برای رفتن نداشت نه حق الناسی به گردنش بود نه از لباسش سوء استفاده کرد.اونجوری که من می شناختمش و می دیدمش همیشه سرش پائین  واکثرا پیاده می رفت.تو حال وهوای خودش و زیر لب ذکر می گفت.وقتی سلامش میکردم چهره متفکرش تبدیل به چهره ای متبسم می شد و حال واحوال گرمی میکرد.خیلی به خونوادش خدمت مکرد مخصوصا پدر ومادرش پیر ومریضش.برای اونا تقریبا مثل نفس لازم بود.ناراحتی من به خاطر اون نیست .او دست پر رفت .من ناراحتیم از خودمه که هروز عزیزی از کنارم می ره و هنوزم غافل .غافل از اینکه ای کاش همین چند روز پیش که دیدمش حداقل برای یه ذره حال واحوال بیشتر وقت می ذاشتم .ناراحتیم از تنها شدن خودمه.ای کاش تا وقتی زنده ایم به دیدن هم بریم.نه اینکه  مرده پرست باشیم

۹۱/۱۰/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۳)

سلام ..../منم بهت تسلیت میگم
خیلی قشنگ نوشتی و تمامش واقعیته
چون از داییم هیچی تو وب ننوشتم با احازت همینو کپی می کنم
با عرض سلام وتسلیت به آقا امام زمان(عج)وجامعه روحانیت بالاخص امام جمعه محبوب دیارمان واقعا غم بزرگی است از دست دادن عالمی که همیشه با لبان خندان از مردم پذیرایی میکرد خدا بیامرزدش
سلام استاد گرامی
تسلیت عرض می کنم
تا بخواهی من هم اشک ریختم
واقعا سخت که وقتی یکی راهنمای راهت باشه و تازه به اون تکیه کردی البته ببخشید دست خودش نیست بلکه دست قضا و قدر است تو را تنها بگذاره و بره از خدا خواستم فقط یکبار دیگه که شده سر کلاس درس شما بنشینم و از علم دانش ( که منبع بی کرانش خداوند است ) شما بهره ببرم . البته اگه دانشجوی خوبی برات بوده باشم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی