دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

بارون

سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۲۲ ب.ظ
یه سوال :بارون همیشه می باره اما مردم ستاره ها رو بیشتر دوس دارن

آخه نامردی نیس که اون همه اشک رو به یه چشمک میفروشیم...

تقدیم به همه اونایی که با یه چشمک بی وفا نمی شن بخصوص شورکی ها

۹۱/۱۰/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۳)

سلام
خیلی دلم می خواست به جای اینکه خونمون روبروی روستای شورک باشه تو خود روستای شورک باشه خیلی شورکی جماعتو دوستشون دارم اخه خیلی ادم های بار معرفت ، خداشناس و فهمیده ای هستند .
بخصوص ( استادم) که با پسوند شورکی خود هیچ وقت اصالت خودشو ی از یاد نمی بره و افتخار می کنه (( البته دیگه مثل گذشته در این مورد اشتباه نمی کنم .))
به افتخار همه شورکی های با معرفت
وووووووووووووو خیلی خیلی خیلی شگفت زده شدم
تا پایین این پیج تک تک پست هاتو خوندم تا رسیدم به چاله چوله های شورکی... بعد دیدم اسم اردکان اومد ! جا خوردم. آخه من ساکن اردکانم :) پس هم شهری هستیم! هر چند من تازه اودم اینجا اما بی رو دروایسی میگم مردم بی نظیری داره این جاها... فوق العاده مهربون...




شما لطف دارین دوست من
شورک چیه؟




نام قدیمی روستایی در میبد که نام جدیدش شهیدیه میباشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی