دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

بسیجی بی نماز ....!!!!!!

جمعه, ۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۲۷ ب.ظ

وقتی دو نفری توی سنگر کمین جزیره مجنون ، بیست و چهار ساعت نگهبان شدیم .با چشم خودم دیدم که نماز نمی خونه ...!!!
توی سنگر کمین ، در کمینش بودم تا سر حرف را باز کنم.
گفتم : تو که برای خدا می جنگی ، حیف نیست نماز نخونی ؟
لبخندی زد و گفت : یادم میدی نماز خوندن رو !!!
گفتم : بلد نیستی؟!!!
گفت : نه ! تا حالا نخوندم !!!!
همان وقت داخل سنگر کمین ، زیر آتش خمپاره شصت دشمن ، تا جایی که خستگی اجازه داد، نماز خوندن را یادش دادم....
توی تاریک روشنای صبح ، اولین نماز را با من خواند.
دو نفر نگهبان بعد با قایق پارویی آمدند و جای مارا گرفتند ...
سوار قایق شدیم تا بر گردیم .....
هنوز مسافتی دور نشده بودیم که خمپاره شصت توی آب خورد و پارو از دستش افتاد .....
آرام که کف قایق خواباندمش ، لبخند کم رنگی زد .......
با انگشت روی سینه اش "" صلیب "" کشید و چشمش با آسمان یکی شد!!!!!.....
کاش می دانستیم مسلمانی به تسلیم است نه داشتن دین اسلام!!!
قُلْ یا أَهْلَ الْکِتابِ تَعالَوْا إِلى کَلِمَةٍ سَواءٍ بَیْنَنا وَ بَیْنَکُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللَّهَ وَ لا نُشْرِکَ بِهِ شَیْئاً وَ لا یَتَّخِذَ بَعْضُنا بَعْضاً أَرْباباً مِنْ دُونِ اللَّهِ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُولُوا اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ
بگو: ...
«ای اهل کتاب ، بیایید بر سر سخنی که میان ما و شما یکسان است بایستیم که: .....
جز خدا را نپرستیم و چیزی را شریک او نگردانیم ، .....
و بعضی از ما بعضی دیگر را به جای خدا به خدایی نگیرد.»...
پس اگر از این دعوت روی برتافتند ، بگویید : .....
گواه باشید که ما"" تسلیم"" خداییم .نه شما........
آیه 64 سوره آل عمران

۹۲/۰۷/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۲)

واقعا خوش به حالشون
زیبا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی