دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

بچه ها

پنجشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۲۵ ق.ظ

من بی خیال از اینکه دارم بابا مشم وقتی که کارام خلاص شد رفتم بیمارستان چنتا عکس و شیرینی و سیسمونی و عروسک ..

این اتفاقم برام مثل همه چی گذرا و رفتنی بنظر میومد و خیال مکردم یکی بازیه 

چشم بهم زدم و 9 سال گذشت و الان دوتا بچه دارم .اصن نفهمیدم چطور بزرگ شدن .مخصوصا اولی چون همش خونه مادربزرگش بود و مسولیتش روی دوش من نبود .

این روزها فکر مکنم نقش من تو بزرگ شدن بچه هام چقدر بوده؟

تقریبا فقط نقش بازی کردم .نقش یک پدر . خورد و خوراک ولباس و مدرسه و تکرار

برام خیلی دردآوره ولی واقعیت اینه که بچه دار شدن ماها اصلا با هدف وبرنامه نبوده

یا بخاطر ترس بوده یا احساس نیاز 

ترس ازاینکه مردم نگن "اینا نمتونن بچه دار شن" 

نسل من ادامه دارنشه 

ترس از تنهایی

ترس از قضاوت مردم و خیلی چیزای دگه

من به بچه نیاز داشتم تا به من هویت بده .جلوی حرف مردم گرفته بشه 

شاید اگر این موارد نبود من کی پروای بچه داری و خرج و گف داشتم 

من بلد نبودم چون والدین من هم همینطوری بودن .من هم همیرو بزرگ شدم . چیزهایی از اطراف و جامعه دیدم - سبک سنگین کردم -برام شدن خوب وبد همین . روش درست زندگی کردن رو نه یادم دادن  ونه یاد دادم .

این روزها دارم فکر مکنم  و اگاهی بدست میارم  و با فهمیدن خیلی از چیزا درد مکشم . جدا که ندونستن نعمتی بود 


واقعا شما برای چچی بچه دار شدین؟ نقش شما تو بزرگ شدن این بچه چچی بوده؟ 

۹۵/۰۸/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی