دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

بیماری

چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ب.ظ

برای همین به کمک دوستان شروع کردیم مجموعه ای از مشکلات ریشه ای که از کودکی تو  ما بوده رو پیدا کردیم تا بتونیم بعد از شناسایی اونا یه راهی براش پیدا کنیم .ما اسم اونا را بیماری گذاشتیم 

بیماری من یعنی :

-تعلل و به تعویق انداختن کارها 

-دانستن و انجام ندادن 

-تکرار اشتباهات گذشته

-عادت به خود آزاری (حرف نزدن در مورد مشکلات خودم و فرافکنی)

-خود خوری کردن 

-گرفتن شخصیت کاذب 

-فقط فکر کردن وعمل نکردن

-نداشتن برنامه و بی نظمی 

-درس نگرفتن از اشتباهات گذشته

-می دونم عاقبت کارهای اشتباهم به کجا می رسه ولی بازم انجام می دم

-نا شکری نا سپاسی  نا رضایتی

-حاضر نباشم تاوان کارهای اشتباهم رو بدم

-بدنبال راه میان بر هستم 

-خودم و واقعیت ها وموقعیت  رو نمی پذیرم وبجای سپاس گذاری و لذت از داشته ها بدنبال نداشته ها هستم وتازه وقتی به اونا می رسم می بینم این اونی نیست که دنبالش بودم 

-نداشتن رابطه درست و با حد ومرز با خودم همسرم بچه هام فامیل  و دوستانم

 ادامه دارد.....

۹۵/۱۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی