دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

 بی بی سی فارسی زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد.

سایت جام نیوز، در اقدامی قابل تقدیر، خبر از این اقدام حاشیه ساز شبکه بی بی سی فارسی داده است.

ظاهرا، شبکه بی بی سی فارسی، به طور علنی، به دنبال افزایش حساسیت در افکار عمومی است، و با این که از حساسیت ملت مسلمان ایران  نسبت به مسائل اخلاقی و ارزشی و جنجالی با خبر است، با این حال، با هدف خاص به دنبال حاشیه هایی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است و به نام دفاع از حقوق بشر، سعی دارد که تعهدات اخلاقی و رفتارها وهنجارهای ارزشی را زیر سوال ببرد یا تضعیف کند.

 Inline images 1

در یکی دوسال اخیر، بی بی سی فارسی، نه تنها در حوادث بعد از انتخابات، به دنبال تشویق اغتشاش گران بوده و در پرونده هسته ای و تحریم اقتصادی و نفتی و بانکی نیز به دنبال افزایش فشار علیه ایران و جنجال سازی خبری بوده است، بلکه چند تن از همکاران خود را تشویق کرده که به فرقه بهائیت گرویده و علیه هنجارهای مذهبی ملت ایران جریان سازی خبری کنند.

همچنین چند تن از کارکنان بی بی سی فارسی، با اقدامات غیر اخلاقی و تجاوز، طلاق و مسائل خصوصی دیگر وانتشار اخبار وعکس ها و... آنها، افکار عمومی را جریحه دار کرده اند و در صفحه فیس بوک خود علنا، رفتارهای غیر اخلاقی و عدم تعهد اخلاقی را تشویق می کنند و از دیگران می خواهند که در مورد آن نظر بدهند....

 Inline images 2

«زهرا امیرابراهیمی» علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است.

به گزارش جام نیوز، "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر سابق سریال های تلویزیونی در ایران، از چندی قبل و پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر با بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس آغاز کرده است.

بازیگر نقش «زهره» در سریال معروف "نرگس"، در مصاحبه با بی بی سی فارسی، علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد.

امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، ارتباط کلیپ یادشده با خود را انکار کرده و به بی بی سی گفته است: «شاید تولیدکنندگان آن از کردار خویش پشیمان شده باشند.» 


۹۱/۰۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۱)

بنظرم موضوع امیرابراهیمی حساس شد بخاطر بی فرهنگی مردم ما !!! که فوضول حریم شخصی همدیگه هستن . اگه همون نفر اول زده بود توی دهن اولین آدم خاطی هیچوقت یه همچین اتفاق مسخره نمی افتاد .
من دلم براش میسوزه چون جای اون دختر توی بی بی سی نیست اون هنر پیشه س و منم دلم می خواد همچنان فیلمهاشو ببینم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی