دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

تسلیم2

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ
خودمو تسلیم یک سری قوائد و قوانین بکنم که باعث آرامش خاطر من بشه نشونه ضعف منه؟

شما دوست داری از نظر فکری تسلیم یک سری افکار قدیمی -وسوسه کارای بد -دورویی-افسردگی باشین    یا 

با انجام یک سری مسائل و کارا و انجام ندادن اونا احساس آزادی بیشتر کنین؟

تسیلم یعنی من یک انسانم و هر لحظه ممکنه بلغزم راه نادرست برم و ..یهو ببینم که درگیر یک رابطه احساسی غلط شدم که همیرو دارم بخاطرش دروغ مگم وباید مدام مواظب یک راز بزرگ باشم. چون دلم خواسته عشقو حال کنم یا حس فضولی خودمو ارضاء کنم

تسلیم اصول بودن مثل راه رفتن روی یک پل معلقه که من از طریق رد شدن از این پل لغزنده می تونم در آخر به خدا برسم


خیلی سخته تسلیم بودن ولی از اون سختر لغزیدن و اسیر یک سری اتفاقات شدنه 

این روزا من کمبود تسلیم رو تو کوچه خیابون و دادگاه و..مبینم 

من دو راه بیشتر ندارم یا تسلیم باشم یا اسیر و برده 

شما راه دیگه ای مشناسید؟

(من نمدونم مطالب من بدردتون موخوره یانه؟ دوست دارم نظر شما هم بدونم.حتی بصورت ناشناس وخصوصی)

۹۶/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی