دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

تعادل

جمعه, ۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۴ ق.ظ
یروز رفتم جلو آئینه دیدم این شکمه بدجوری پیش اومده داره مشه مث کون عنکبوت.
پیش خود گفتم دگه باس برم ورزش.چند روز قبلش تو کارخونه یکی بچا هم پیشنهاد داده بود.قرار گذاشتیم فرداش بریم.ساعت 6 پسین رفتیم باشگاه و شروع کردیم دمبل زدن.شر شر عرخ شرو کرد به رختن.
دو سه تا حرکت که انجام مدادیم مرفتیم جلو آئینه و فیگور مگرفتیم.احساس مکردیم شدیم رامبو ولی در حقیقت هیکل هنوز  مث گلابی بود.
اونروزمث جانسوری سوار موتور شدیم رفتیم خونه و سیخکی راه مرفتیم که بله هیکل ورزشی شده.
صبح روز بعد وختی ساعت زنگ خورد و چش وا کردم احساس کردم مثل گالیور توسط آدم کوچولوگا رو زمین  بسه شدم.
نمتوسم بلند شم .یگ عذابی تو لاف در اومدم و رفتم صورتم بشورم .شیر آوو واکردم ولی دسم بالا نمیومد شده بودم مث آدم اهنی.
هنوز لباس بر نکرده بودم دسام خشک شده بود.با گریه دکمای پرنم بسم .تا دو سه روز مث ترمیناتور را مرفتم.
آخه یکسی پیش من بگه تو رو چه بدنسازی.کمتر کوفت کن تا ایرو مث بشکه نشی وبعدش هم اینکارا سر خود بیاری

۹۲/۰۵/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۱۵)

نه باورم نمیشه !وقتی صبح مهربان میشود.همه ابا از اسیاب میفته . به بچه روانشناس حق میدم ناراحت شده باشه .البته که این پسین هم باید بیاد عذر خواهی کنه ازش . در مورد جهنم وبهشت هم نظر خاصی ندارم میدونم هردوش وجود داره . حالا اگه کسی میخواد نظرات خاصه اشون رو بگه میخونیم .
ما کجا بهت توهین کردیم.بچه روانشناس...فقط یک بحث بود.دلگیر نشو.محیط مجازی چون رو در رو صحبت نمیشه.حرفها بد برداشت میشه.من گفتم حرفهات کاملا درسته و تایید میکنم.شما هم از سر خیرخواهی گفتی تو این هم شکی نیست.

بیتا هم منظورش رو گرفتم.فقط گفتم که موضوع بحث تعادل وزن و چاقی و بدنسازی شورکی چاق و چله بود.نه تعادل در زندگی که البته شما هم منظورت خیرخواهانه بود فقط موضوع اصلی نبود....همین...

پس نباید از هم دلگیر باشیم.درسته.در مورد بهشت و جهنم هم شوخی بود.چه من و چه شماها همه میریم بهشت.در اصل جهنم وجود ندارد .و نرفتن به بهشت خودش عذاب هست که بر گناهکاران وارد میشه.بدترین عذاب ها حسرت و اندوه میباشد.و در اصل وجود جهنم با رحمانیت خداوند سازگاری ندارد.کسی حال و حوصله داره بحث رو ببریم روی جهنم و بهشت و قبر و مرده؟؟
در مورد تعادل که پرسیدید :تعادل در زندگی یعنی در همه جنبه های زندگی اعم از خوردن .خوابیدن .کارکردن حرف زدن حتی در مهربانی .خشم .بخشیدن .باید حد وسط رعایت بشه نه زیاد نه کم . از حالت ابهام در اومد؟
همین که شما به راحتی اسمشو میذاری صاف تر حرف زدن شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاد.در ضمن من ادعای بهشتی بودن نکردم .توهین جمعی هم نبود در جواب پسین بود که گفته بود ... منتها جهت رعایت ادب سوم شخص مفرد بکار برده شد .لزومی به تحسین نیست همین که اینقدر خرده نگیرید به نظرات شخصی با چاشنی نیش وکنایه خودش کفایت میکنه. باتشکر
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۶ بچه روانشناس
مگه من چی گفتم؟ من که منظور بدی نداشتم من نگفتم خانمشون چاقه یا با هم مشکل دارن گفتم خودشون بیشتر لذت مبرن از پیاده روی
چندتا از دوستام هم بودن چون تنهایی نمیرفتن پیاده روی بعد با همسراشون میرفتن و هم لاغر شدن هم میگفتن که خیلی بهشون خوش گذشته من قصد بدی نداشتم صبح اینطوری گفت
البته شورکی شما هم کم نذاشتین .حالا بیا و خوبی کن
واقعا جا خوردم نظر صبح رو دیدم که اینطوری بهم توپیده بود یعنی اصلا انتظار این حرفارو نداشتم.
یبار دیگه شورکی یه پست گذاشته بود در مورد اینکه همش خانواده ها پای تلویزیون هستن و بهم توجه نمیکنن زیاد و ... من خواستم بگم با حداقل نیم ساعت پیاده روی در روز بی توجهی ها از بین میره
ولی خب اگه قرار باشه اینجا به من توهین بشه من دیگه نمیام.تو این همه سایت تا حالا نظر گذاشتم و حرف زدم هیچ کجا به اندازه اینجا بهم توهین نشد خیلی متاسفم
خداحافظ

پاسخ:
پاسخ: سلام
دوست خوبم من شاید در جواب بعضی نظرات از زبان طنز استفاده کنم ولی هیچ جا به کسی توهین نکردم.ولی اگه در نوشته هام شما چنین برداشتی داشتید من همین جا از شما عذر می خوام .چون بنظر من اقرار به اشتباه خودش بزرگترین شجاعته.
در مورد نظر دوستان دگه من اونا رو چک مکنم واگه حرفای بی تربیتی توش نبود تائید مکنم.
شما هم اگه موردی دیدید که بنظرت توهینه اعلام کن تا بررسی کنم


شما پیشرفت کنید.چشم دیدن هم داریم و صد البته خوشحال میشویم.بنده گفتم حرف بچه روانشناس درسته در پست بالا.فقط گفتم جاش اینجا نیست و در جواب این پست نیست.همین...ما رعایت ادب میکنیم.فقط کمی صاف تر حرف میزنیم.شما دلگیر میشوید.

در ضمن الان شما چه پیشرفتی مد نظرتون هست که گفتید ما چشم دیدن نداریم.میشه توضیحاتی بدهید؟ و در ضمن شما در چه زمینه ای و تخصصی پیشرفت کردید که ما شما رو تحسین کنیم به جای حسادت.اینم توضیحاتی بدهید لطفا..
در ضمن بدلیل توهین جمعی به اهالی شورک اونم در شب قدر حق الناس افتاد گردنتون.حالا چجوری میخوای بری بهشت؟دین و ایمانت همین بود؟خیلی محکم سینه میزدی قبلا...
و در ضمن موضوع تعادل شما هم محترمه.قبول.فقط مطلبتون به تعادل وزن ربطی نداشت.و البته شما مبهم صحبت کردید ما نفهمیدیم دقیق منظورتون چیه.همین...
عجبامن چی بگم باز داره گرت وخاک راه میفته .اقایون صبح وپسین اینجا که میدون جنگ نیست .من منظورم این بود بیشتر رو موضوع مطلب که تعادله فکر کنیم حالا یکی از زیر مجموعه هاش ورزش و عدم تحرک یا پر خوری وکم خوریه .بعد هم شورکی بارها گفتند نظر همه براش مهمه که اگر نبود تایید نمیکردند .یه خورده فرهنگ مناظره کردن روبالا ببریم. خوب بچه روانشناس از ظن خودش یک نظری داده .که نظر من به نظر روانشناس نزدیکتره !!!مگه حتما باید توخونواده مشکل ومشاجره وجود داشته که برا حلش قدم زدن وتعامل وصحبت پیشنهاد میشه مگه حتما زنش باید چاق باشه تاهمرا ش بره پیاده روی من کاملا تایید میکنم چون منظورشون اندر فواید پیاده رویه که اگه با خانواده باشه چه بهتره . اگه اینقدر نابجاست که شما میگید تایید نمیکرد اقای شورکی.
بعد هم اگه انتقادی به نظری میخواید وارد کنید رعایت ادب بشه نه با تحقیر نه با مسخره نه با توهین ... خوب هر کسی برا نظر خودش ارزش قائله .حقا که شورکی هستید وخودتون چشم دیدن همدیگه وپیشرفت همولایتیاتون ندارید..
صبح عزیز جوش نیا!طرف باید جایی خودشو خالی کنه ونظر بده !اخه خودش قبول داره که "بچه روانشناسه"
بچه روانشناس مگر شورکی جان گفتند مشکل روانی و یا خانوادگی دارند.یا در خانواده دچار مشکل هستند که شما پیاده روی رو براشون بدین شکل تجویز میکنید.یا مگر خانمشون هم چاق شدند که شما یک دفعه تجویز کلی پیشنهاد دادید.و مشاوره انجام میدید.....عجبا....!!!

البته حرفهایی که زدید درسته.ولی جای این حرف ها اینجا نبود.

شما وقتی مینویسید باعث همبستگی بین خانواده میشه شاید کسی فکر کنه ایشون تو خانواده مشکل دارند.این حرف شما درسته.؟؟؟ و اصلا واقعا موضوع بحث مسائل روانشناسیه؟..عجبا...

شما هنوز روانشناس نشده اینهمه عیب برای مردم میتراشید.....موضوع بحث اصلا همین چاقی و بدنسازی هست.بیتا اون رو به تعادل در زندگی و اینور بوم اونور بوم ربط میده.شما هم به مشاوره خانواده و نظر روانشناسان ربطش دادی.احتمالا دو کلمه دگه شورکی بگه براش قرص اعصاب و روان هم تجویز میکنید.اول ببین موضوع بحث چیه بعد به ذهنت بگو مطالب رو بی هوا بپروونه....عجبا....

پاسخ:
پاسخ: صبح چرا جوش میاری عجبا
حالت خوبه عجبا
من خو نگفتم اقه چاغم عجبا
ولی نظرت خیلی به نظر من نزدیک بود عجبا
۰۸ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۲۹ بچه روانشناس
سلام خب بهتره من از منظر روانشناسی نگاه کنم
اقای شورکی به نظرم بهتره شما از این به بعد نیم ساعت پیاده روی بعد از افطار همراه با همسر و فرزند(فرزندان نمیدونم) رو در برنامتون بگنجونید چون باعث همبستگی بیشتر بینتون میشه و از پیاده روی لذت خیلی زیادی می برین بهتره مثلا با خانواده پیاده به نزدیکترین پارک برین و هم فرزند بازی کنه هم شما اونجا در کنار خانمتون ورزش کنید شما یک ماه این کار رو پشت سر هم انجام بدین به نتایج خیلی خوب پیاده روی با خانواده پی می برین و البته شکمتون هم کوچیکتر میشه.در مشاوره به زوجین گاهی اوقات پیاده روی باهم دیدن فیلم باهم و ... توصیه می شود.
صبح چکار بیتا داری خب او دوس داره برداشت این مدلی هم داشته باشه تو برداشتت جور دیگه ای باشه .عجبا...
آقا/خانم بیتا...لپ کلام شورکی اینه چاق شدن و رفتن بدنسازی.لپ مطلب همینه و منظور تعادل تو زندگی نبوده.ایشون تو کل مطالبشون در مورد تعادل در زندگی و اجتماع حرفی نزدن.چاقی یک بیماریه و افرادی هستند که بعلت کم کاری یا پرکاری غده تیروئید هم ممکنه خیلی چاق یا خیلی لاغر بشن.افرادی داریم که هر چه بخورند چاق نمیشن و افرادی داریم که اتوماتیک چاق و گنده میشن.و ممکنه انسانهای متعادلی تو زندگی باشن ....احتمالا منظور شما تعادل تو زندگی تعادل در وزن بدن بوده.شاید هم چیز دیگر مد نظرتون هست.ولی سر بسته و مبهم مطلب نوشتید.

موفق باشید.
آقا سحر منظور بنده بدنسازی حرفه ای بود.نه شما که سر جمع یک سال و هشت ماه بدنسازی غیر استاندارد انجام دادید و فریب آینه را خوردید.بدنسازی برنامه غذایی و تمرینات ویژه داره...شما سه سال که برید در صورت مستعد بودن بدن میتونید ادامه بدید و بدنساز حرفه ای بشید.و اگر در میانه راه بدنسازی رو رها کنید هیکل شما از قیافه عادی میفته.و این رو اکثر بدنسازهای چندین ساله تایید میکنند.حالا نه اینکه حتما ممتد بدنسازی رو ادامه بدید.در کل بدنساز وقتی بدنش ساخته شد باید سعی کنه ورزش رو ادامه بده وگرنه هیکل و ماهیچه ها از حالت طبیعی کمی خارج میشه.شما احتمالا فقط ورزش میکردید و بدنسازی مد نظرتون نبوده.
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۴ نیمه شوو (بیتای سابق )
به نظر من لپ مطلب نویسنده رو دریابیم :تعادل رو توزندگی حفظ کنیم از اول جوری برنامه ریزی کنیم که نه از این ور بوم بیفتیم نه از اون ور .هر چند کار سختی بنظر میاد. ولی جلوی خیلی ضرر وزیانهارو میگیره .این که چرا بدنساز ی رو انتخاب کرده یا...به خودش مربوط میشه . هر چنداز نظراتتون به اطلاعات عمومی من اضافه شد

پاسخ:
پاسخ: بیتاجان تو دگه چرا؟
ما اینجا اوقات شبانه روز کم آووردیم دوستان پیشنهاد مشه ازاین به بعد از اوقات شرعی برای نامگذاری خودتون استفاده کنید مثل اذون صبح -نیمه شب شرعی.....
یا واجبات شرعی مانند: روزه -زکات -نماز میت- غسل جنابت....
سلام
با اکثر حرفای صبح موافقم به جز اون قسمتی که در مورد بدنسازی گفتند
به هیچ وجه بدنسازی اینجوری که ایشون میگن نیست.حداقل تجربه من اینو میگه.من سه دفعه (بار اول حدود 3ماه بار دوم تقریبا یک سال و دفعه سوم نزدیک5 ماه) رفتم بدنسازی و ولش کردم و هیچ موقع هم الحمدلله نه بدنم به هم ریخت و نه درد و مریضی سراغم اومد.

پاسخ:
پاسخ: سلام سحر
بدنسازی اگر بصورت مداوم باشه بد نیست
سلام.چرا رفتی بدنسازی؟بدنسازی برای تناسب اندامه و نه صرفا برای لاغر شدن.در ضمن بدنسازی یک ورزش ممتد هست .توش بیفتی حداقل 20 سال باید مداوم بدنساز باشی وگرنه بدنت بهم میریزه و کلا ممکنه درد و مریضی هم سراغت بیاد.شما احتیاج به ورزش هوازی دارید.بهترینش پیاده روی و دویدن هست.

همچنین به ورزش هم نیست باید خوراکت هم میزان و مناسب باشه.مطلقا خوردن برنج و غذاهای چرب رو بذار کنار.تا زمانی که خوردن رو رعایت نکنی اگر چه لاغر بشی باز وزنت برگشت میکنه زیاد میشه.اگر بتونی غذایی مثل برنج رو کلا حذف کنی و به جاش گیاهخواری رو ادامه بدی به شدت کاهش وزن خواهی داشت و البته درد و امراض دیگه هم از بدنت بیرون میره.

در ضمن آب کردن چربی شکم سخت ترین کار هست.خیلی ها لاغر هم میشن باز چربی شکم سر جاشه.خیلی باید استقامت داشته باشی تا چربی شکم آب بشه.یادت باشه بدن آخرین چیزی که میسوزونه چربی شکم هست و ممکنه این آب کردن چربی شکم چندین ماه متوالی طول بکشه.پس فقط باید استقامت داشته باشی.

پاسخ:
پاسخ: سلام صبح
ممنون از راهنمائیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی