دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

توهم

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۱۸ ب.ظ

عباسگ همسیا:بپرس اسمش چچیه؟

ابول گودزیلا:حالا مند ابریم بال در میاره مره بالای مچچد سر تل اذون مگه

عباسگ همسیا: نهههه بابا. آه چه پرای خشی داره

ابول گودزیلا:حالا اینم ببین "ای عقاب از آسون بیا بشین بر من"

عقاب:بله ای گودزیلای بزرگ ای فرمانروای آسمانها و شورک

عباسگ همسیا:ابول جون مشه دو سه تا زمین خش تو مجیدوا هم برام بگیری

ابول گودزیلا:بیا فرزندم اینم زمین با سندش ششدانگ ششدانگ


فردا صیح:
عباسگ همسیا:ابول جون دمت گرم. دیشو چه فازی داد. دگه از اون جنسا داری بدی ما؟
ابول گودزیلا :هان  دارم. ولی قیمتش شده گرمی 30 تومن
عباسگ همسیا:گودزیلا اذیت نکن. تا دیروز که ۲۰۰ تومن بود.
ابول گودزیلا:جون عباسگ کمتر این صرف نمکنه. الانم اشکنه رو فرستادم ببینه می تونه جنس خوب گیر بیاره یا نه. ما آشغال دست مشتری نمدیم. جنسای گودزیلا توهمش بالا هد!
عباسگ همسیا:دمت گرم گودزیلا جون. بیا این ۲۰‌‌ تا رو بگیر بره امشو ما رو بساز. باقیشم تا شو می رسونم نوکرتم

۹۲/۰۵/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۱۱)

آره احتمالا به فارسی زیاد وارد نبود
به جای مطالب نوشته طالب
بیتا خانم
گمون نکنم اگر توم جای من بودی بتونی بی غلط بنویسی
از 6 صبح بیدار باشی تا فردا ساعت 1 ظهر بعدش گمون نکنم تو بتونی بنویسی
حالا درسته هرکه خربزه میخوره باید پای لرزش بشینه و ما نشستیم و ناشکری نمکنم
و خدا هم بهمون قدرت تحمل این سختیاش داده و مده
درباره پزشکان
خط همه پزشکان غیرقابل خوندن هستش و اگر کسی خوش خط باشه همه شک میکنن که دکتر هستش
اینجا که تایپ میکنم ولی اگر دست نویس میتونستم بزارم مرفتی خدا شکر مکردی که حالا چندتا غلط املایی هستش
پس به ما خورده نگیر
هر چندوقت که بیکار بشیم میای اینجا و اگر حوصله باشه کامنت مزاریم اگر نباشه که جتی مرم
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۷ مردی از سرزمین شورک
منتظر طالب جدیدتون هستیم !!!
خیلی خیلی منتظریم !!
لطفا زود ب زود اپ کنید !

پاسخ:
پاسخ: آه خدای من مدیر سایت گوگل بره من پیام گذاشته مدونی چطو فهمیدم ؟ از آدرس سایتش واش اون "طالب" که بجای "مطالب" گذاشته.من رفتم خودم رو بکشم از خوشحالی حلالم کنید
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۰ عباسگ همسیا
بچه همسیه؛دیکتاتور که میگن توهستی‏!چون رسم ادب و بجا نیاوردی وهرچه خواستی نوشتی و هرچه خواستی سانسور کردی؛
تو در امانت من خیانت کردی؛ازت نمذرم؛ماشینت پنچر مکنم یاقند مندازم تو باک موتورت اگه عین گفای منرو اکی نکنی‏!افتاد
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۳۲ عباسگ همسیا
دستد درد نکنه بچه همسیه بالامون بردی حسابی!!!!!


پاسخ:
پاسخ:
سلام عباسگ
این یک داستان تخیلی بود با قهرمان آن یعنی عباسگ همسیا.در ضمن چرا تاریخ رو تحریف کردی؟
تقصری نداری با اون همه درد ومشقت که کشیدی
بعید نید شاید هم اجناس گودزیلا قاطی داشته نامرد.الهی حرومش باشه
در پایان همه با هم یکصدا" عباسگ دوست داریم"
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۵۸ مردی از سرزمین شورک
=)))))) ... واقعا زیبا بود
من فقط مخوام بدونم عباسگ کیه ؟
سلام هر چند جهت سرگرمی بود ولی جناب دکتر درسای اموزنده ای دادند . ولی کاش این جناب دکتر مملکت بیشتر دقت کنند وکمتر غلط املائی داشتند .مثلا :بجای نعوذ بالله ننویسنند نعوذ بلا .یا قصد که نوشتند قسط .یا کروکودیل که نوشتند کورکودیل و... .ببخشیدا فقط برا اینده خودتون گفتم که ایشالا توتشخیص بیماری تون هم مثل املا توندچار غلط نشید . هرچند شاید ربطی نداشته باشه .
دلم نیاومد این خاطره را تعریف نکنم
پارسال اذر ماه ما بخش روانپزشکی بودیم
روال ویزیت مریض ها اینجور بود که میاومدند تو اتاق و استادمون باهاشون حرف میزد تا ببینه داروها چطور داره اثر میکنه و هر مریض حداقل 30 دقیقه طول میکشید
2 روز متوال داشت بارون میاومد و خسابی هوا 2نفره(منظورم گودزیلا و عباسگ همسیا هستش یهو فکرا عشقولانه نکنید) بود
پدر و مادر یک جوان 24 ساله بعلت پرحرفی و بی خوابی های زیاد پسرشون این شازده را اورده بودن بیمارستان و چون قسط خودکشی داشته بستریش کردند
انروز استادمان کارا مقدماتی برایش شروع شد
فرداش ویزیت شد و کمی باهاش حرف زدیم
و استادمان که کمی مذهبی بود بهش گفت برو دست دامان خدا و امامان بشو که کمکت کنند
مریض گفت
من خدا هستم
من این ابرها فرستادم تا بارون بیاد و الودگی کم بشه
من هستم که دارم تورم کم میکنم(قابل توجه حاج محمود)
من صبح شمارو بیدار میکنم
من مریض هارو شفا میدم
و رفت بیرون
بعدش که پرسیدیم و فهمیدیم کنار تختیش کمی بهش شیشه داده و مصرف کرده بوده
درباره ماده کورکودیل نشنیدم ولی فردا از یکی استادمون که کارش فقط مواد مخدر هستش سوال میکنم و بهتون خبر میدم
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۰ کسی که پیرش پیشش مگه پسر بابا
سلام
همینجوری پیام دادیم برا عرض خسته نباشید

پاسخ:
پاسخ:
مث اینکه شما هم برا یکبار شده گذرت به گودزیلا خورده.
موخواسم بپرسم شما اینجا چه نقشی ایفا مکردی؟
که این دیالوگ های ماندگار رو ثبت کردی؟
با سلام
قیشوقم اینو تبلیغ کن که جوانان برا به فضا رفتن رو به هر چیزی نیارند
اینو بگو هر ماده مخدری ترک داشته باشه این شیشه که ارزون هستش و جدیدا تو دخترا مصرفش زیاد شده ترک و علاج نداره
باور کنید تو بخش روان پزشکی از 16 زن بستری 10 نفرشون شیشه مصرف کرده بودن و ادعای خدایی و پیامبری و یکیشون میگفت نعوذ بالا من امام زمان هستم والان ظهور کردم و به من پیشنهاد جانشینیش داد
یکیشون میگفت من مجمود احمدی نزاد هستم که ما خوشحال شدیم که داره اعتراف میکنه به واقعیت
یکیشون تو درمانگاه با زور خانوادش اورده بودنش ناگهان یک سوسک حالا چطوری تو بیمارستان پیدا شد دی ما هم نمیدونیم چطور و دید و مریض بلند شد و گفت این جاسوس هستش و با دمپایی کل درمانگاه دنبالش دوید و کشتش و گفت بلاخره جاسوس نابود کردم
و هزاران مورد دیگه که نه من وقتش دارم بگم نه شما حوصله خوندن
فقط جوانان شورک به جون ننتون سراغ مواد مخدر خصوصا شیشه نرید که هیچ درمانی نداره و درمان اصلیش رفتن جلو دکون حسن عرب زیر 1/5 خاک هستش

پاسخ:
پاسخ: سلام دکتر
خدا کنه این بلا تو هیچ خونه ای پیدا نشه.
از مدتی پیش که مواد مخدر سنتی(تریاک) بخاطر کنترل مرزها کمیاب شد جوونا به مواد صنعتی رو آوردن که شیشه یکی از اوناست.اخیرا تو یکی از سایتها دیدم ماده مخدر جدیدی اومده بنام کروکودیل که از شروع مصرف تا مرگ یکسال بیشتر طول نمی کشه.خدا بداد ملت برسه

http://www.migna.ir/vdcg7y9q.ak9q74prra.html

http://www.migna.ir/vdcj.yemfuqey8sfzu.html

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی