دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

حمایت از قشر ضعیف ......

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۵۰ ب.ظ
 از آقایی که داشت نوناشو خنک میکرد پرسیدم : ببخشید آقا قراره اتفاقی بیوفته ؟ گفت چطور مگه ؟ گفتم : آخه یه عده مثل شما بیست ، سی تا نون خریدن ! گفت : مثل اینکه تو این مملکت زندگی نمیکنی ؟ و ادامه داد : مرد حسابی قراره از فردا برای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه خرید نون و شیر و گوشت رو به مدت سه روز تحریم کنیم تا شاید به امید خدا بتونیم توجه مسؤلین رو به وظیفشون درقبال این اقشار ضعیف جلب کنیم . گفتم : فکر نمی کنید زیاده روی درخرید نون توسط من و شما باعث بشه که همین قشر ضعیف نتونه امروزش رو بگذرونه ؟ گفت : توقع داری زن و بچه کسایی که میخوان از اونها حمایت کنن تو این سه روز از گرسنگی بمیرن ؟ گفتم : مسلمه که نه ، مگه زن و بچه های اونا که یک عمره دارن کم می خورن ، مردن که تو این سه روز زن و بچه های من و شما بمیرن ؟ درجواب گفت : آخه زن و بچه های ما به کم خوری عادت ندارن . انتظار شنیدن این جواب ها رو از کسی که ادعای حمایت از قشر ضعیف جامعه را داره نداشتم ، از صف نونوایی زدم بیرون و قدم زنون به سمت خونه راه افتادم ، در راه به حرص و ولع بعضی از این حامیان پر و پا قرص قشر آسیب پذیر جامعه فکر میکردم که چطور به منظور حمایت از این قشر ، قوت لایموت اونها رو برای خود و خونوادشون انبار میکنن .

۹۱/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی