دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

خدای من کیه؟

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۱ ب.ظ

خدای من احتیاجی به کعبه ومسجد وکنیسه وکلیسا نداره ...
خدایی که من پرستش مکنم همه جا هه وقتی دستم را بطرفش دراز مکنم تو قلبم احساسش مُکُنم
نمخوام بیبینم پدران من با خداشون چه رابطه ای داشتن .رابطه من با خدا ی خودم خیلی خوبه
من به خدای خودم شکی ندارم که برم پای منبر و موعظه بیشینم تا بشناسمش

اگر واعظان درست رفتار مکردن ما احتیاجی به زندون وپاسبان وبیمارستان ودیوونه خونه نداشتم
اگر همه خدای خودشون را مشناختن ما شاهد جنگ وخونریزی .قشون وقشون کشی نداشتم
اگر ادیان الهی که خداشون واحده وبه این حرفشون معتقد بودن ما بدبخت وفقیر نداشتم
چرا خدای من ودین من شده دکان دیگران و اعتقادات شده زنجیر پای من؟

چرا به اسم دین وبنام خدا از مردم بیگاری مکشن .چرا؟؟/

چرا با خرافات وحماقت از خدای من برای رسیدن به هدفشون استفاده مکنن
چرا بنام خدای من بهشت وجهنم میفروشند

خدای من رحمان است ورحیم است غفار است وصبور

کعبه من قلب منه من تو قلبم طوافش مکنم

خدا هرگز نمی خواهد خدا باشد
نمی خواهد خدا بازیچه ی دست شما باشد
که او هرگز نمی خواهد چنین آیینه ای وحشت نما باشد

(نوشتهای از دوست گرامی زهرا جاوید)

۹۲/۰۶/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۴)

نویسنده وب بهتره بگید کجای مطلب رو متوجه نشدید تا اینکه بگید معنیشو نفهمیدید...البته میدونم قصد بدی ندارید ولی گفتم که سری بعد یه جای دیگه و مهمتر از همه جلوی دیگران این کلمه رو به کار نبرید در ضمن بدونید من قصد بدی از گفتن این بیان شما ندارم.....و امیدوارم که ناراحت نشده باشید
واقعا از وبتون خیلی خوشم اومد شما دومین وبی هستید که من از اون خوشم اومده .. ولی بعضی از جاها که با لهجه محلی نوشته بودید متوجه نشدم البته فقط بعضی از جاهاشو...... اگه بگم من اهل کجا هستم شاید تعجب کنید و بگید شاید داره کلاس میزاره و میگه متوجه نشده پس همون بهتر نگم اهل کجام.....

پاسخ:
پاسخ:
سلام از اظهار لطفتون ممنون
هر جا به کلمه ای برخوردید که معنیشو نفهمیدید بهم بگید تا توضیح بدم
اتفاقا من مخالف نظر بچه روانشناس هستم و کاملا با این پست موافقم .. چرا ما نباید حقیقت دور و برمون رو ببینیم؟واقعا چرا؟ این روزا قسم دروغ ما ادمها شده خدا و پیامبر و امامان ....... یه خورده چشامون رو باز کنیم خوب به دنیای دروغی ادمها پی میبریم.
۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۴۲ بچه روانشناس
این پست همه چیز رو زیر سئوال برده کاملا با این پست مخالفم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی