دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

زندگی

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ

چرا بعضیا اقه پول دارن یکی هم داره ایرو مچرزه؟

یکی داره از بدبختیاش مگه اون یکی داره از خاطرات خش


ما جوری زندگی مکنیم که باور داریم

مثلا شما باورد در مورد گرونی وارزونی چطوره ؟

سال پیش رو چطو مشه؟

اگر پیشد بگن دو تا جمله در مورد خودد بوگو چچی مگی؟

"من یکی آدم بدبخت با زندگی الکی"

یا

"من خیلی خوش شانسم دس به خاکسر مزنم طلا مشه"

قبول دارید که کیفیت زندگی و حال روز آدما بستگی به طرز فکرشون داره؟


۹۳/۰۱/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۴)

راستش بگو کی هستی کاکا؟
پاسخ:
یکی همشهری که خیلی به شهرش افتخار مکنه 
سلام
اوقات بخیر
به دنبال جستجوی مطلبی در نت به وبلاگ شما رسیدم.
از خوندن نوشته ها با لهجه ی یزدی بسی لذت میبریم.
در پناه حق موید باشید
پاسخ:
سلام دوست عزیز
از اینکه باعث خش شدن دلد شدم دلم خشه
سلام سال نو مبارک
هرچیزی ک انتظارش رو داشته باشیم ب سرمون میاد اگه دائم شکرگذار باشیم و راضی ک خوب ولی اگه دائم از بدبختی بگن همونم سر شون میاد
منم ب نظرم تا حالا زندگی خیلی خوبی داشتم ک خدا رو بابتش هزار مرتبه شکر میکنم و احساس میکنم آینده ام هم روشنه...
پاسخ:
خدا را شکر که دل تو خشه .
آینده هم حتما خشه
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۱۸ بهنام عبدالهی
سلام مطلب شما خیلی خیلی جالب بود. من که شخصا بسیار پسندیدم.
امیدوارم که با گذر زمان بهتر و بهتر نیز شود.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
دعوت نامه:
من هم وبلاگی به عنوان داستان ها و دلنوشته هایم دارم که گه گاهی می نویسم.
کاش شما هم بازدیدی بکنید و نظر و رای بدهید.
ولی خواهش می کنم که نظری در باره نوشته بدهید  نه وبلاگ،و نقد و انتقادی هم داشته باشید. آخر من لازم به راهنمایی مخاطبان دارم و هر مطلب که به نظرتان خوب بود را رای مثبت دهید.
منتظرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی