دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

سلامت عقل

جمعه, ۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۶ ق.ظ

ولی واقعیت اینه که ما تو زندگیمون کارایی مکنیم تقریبا از نتیجش آگاهی داریم ولی تکرارش مکنیم

 مثلا من مدونم ارتباط با یه آشنای قدیمی که افکار منحرف داره قراره کله منم بپیچونه  بارها امتحانش کردم و حال خرابی کشیدم ولی دوباره زنگش مزنم و

  "خبری نید رفیق کجی؟ چکار مکنی بیا ببینمت"

-طرف برای انتقام گرفتن از همسرش بخاطر روابط ناسالم مره دنبال یکی جنس مخالف که پوزش رو بماله

-طرف چند ماهه برای بیان خواسته هاش مره تو اتاق  وقهر مکنه به هوای اینکه داره ... ولی دقیفا داره با خودوش لجبازی مکنه و غافل از اینکه هر کسی دنبال زندگی خودشه

-تو زندگی پر از مشکلات مالی هد قسطای عقب افتاده و بدهکاری و دندون خراب تو دهن ولی دغدغه فکریش تلویزیون ال ای دی مدل فلانه که از قافله عقب نمونه

-روزی چند ساعت سرش تو فضای مجازیه و بچه هاش هوس یک بازی قایم موشک رو باش دارن ولی تو کانالای خونوادگی از مضرات زندگی ماشینی و تربیت نور دیده مطلب مذاره

-چن بار تا حالا باشگاه رفته بره لاغری ولی بازم قابلمه ماکارونی مذاره جلوش و یا علی و شب نوشابه وپیتزا وعده پارک بهاران

-شرکت تو بحثای سیاسی الکی و هی دم از معلومات بالا زدن تعین دقیق روز جنگ جهانی سوم

    واقعا چه کارایی امروز نشانه عدم سلامت عقل ماست؟ 

به این جمله خوب فکر کنین" تکرار یک اشتباه و انتظار نتیجه متفاوت داشتن"

نمونه های زیر رو مرور کن و بببین تو زندگی شما هست؟

-وقتی احساسی رو دارم و مدتها نگهش مدارم و بعد بیان مکنم یا اصلا بیان نمکنم(هر کاری که برای سرکوب احساسات یعنی دیوانگی مثل احساس خشم از رفتار یک نفر )

-کار امروز رو به فردا انداختن

-برای راهکار گرفتن از اهل فن تعلل کردن(رابطم با همسرم مشکل داره به دری مزنم پیش همه گیله مکنم دنبال دعا نویس مرم قهر مکنم فکر انتقام میاد  ولی.. یکبار به فکرم نمرسه برم پیش مشاور و مشکلم برای همیشه حل کنم)

درد من خود محوریه یعنی همش موخام با کله خودوم فکر کنم و راه حل پیدا کنم.نقطه مقابل خدا محوری.یعنی اینکه فکر کنم به تنهایی متونم مشکلاتم حل کنم.درگیر مشکلاتم مشم .این یعنی واقعیت رو قبول نکردم

-خیلی از ما هنوز قدرت نیروی برتر رو نپذیرفتیم .

نیروی برتر یعنی:هر کسی که در زمینه ای که من مشکل دارم تجربه وقدرت بیشتری داره


گرفتاری امروز خیلیا امروز اینه که هنوز قبول نکردن که سلامت عقل ندارن 

راستی شما چطور ؟



۹۶/۰۴/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی