دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

شورک وجاده هاش

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۴۳ ب.ظ
اگه اهل شهیدیه  باشی حتما تا حالا چند بار تو چاله چوله های خیابون اصلی افتادی.من که هر روز از این نعمت الهی برخوردارم .بعد از این بارندگی اخیر که اوضاع خیلی عالی شده و هروز مردم دارن اجداد و عمه بعضیا رو دعا می کنن .نکته جالب قضیه اینجاست که تو میبد روی یه پل عابر پیاده یه پارچه زدن که برای فضا سازی میبد تاکنون چند ملیارد خرج شده من موندم که از این مبلغ  چقدرش تو شوررک هزینه شده.این طرح فاضلاب هم شده برا مردم سر خر.یه ذره اسفالت خیابون هم که سالم بود که...یدن توش.اگه از فلکه بعثت به اینور بیای قشنگ می تونی یه جاده کوهستانی رو مجسم کنی .ولی دیشب دیدم شهر داری یه پارچه زده و این مشکلو انداخته گردن پیمونکار فاضلاب و براش شاخ وشونه کشیده .ولی بی انصافیه اگه بگیم چاله های کنار خیابون (سر کوچه کدخدا و کوچه و ماشالله )همش مال طرح فاضلابه. شهر داری هم بنوعی می خواد زیرش در بره . در پایان دعا می کنم:

خدایا حالا دیگه این شورک رو جزئی از اردکان محسوب بفرما آآآآممییییییییین

۹۱/۱۰/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۲)

با سلام
1 از ارزو های من خلاص شدن از این میبد و رفتن به اردکان هستش
منظورم الحاق شهیدیه به اردکان هستش
من که اگر انتخابات اونجا باشم تو اردکان میرم و رای میدم تا حداقل حرصم نگیره از رای دادن به این شورا شهر و این شهردارش که هیچ کاری برا شهیدیه انجام نمیدن
مردم فهیم شهیدیه بیاییم با هم 1 روز جلو فرمانداری تجمع کنیم
من تو 7 سال تهران بودن جوابهای خوبی از تجمع گرفتم
م
؛مرامتو‏!‏
من هم واسه دعات بلند میگم:آمییییی‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏‏_‏....ن؛

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی