دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

قضاوت

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷ ب.ظ
این همسیه ما همیشه داره چرت مزنه فکر کنم معتاده (در واقع اون بنده خدا چند وقتیه بخاطر مشکلات روحی قرصهای ارامبخش موخوره)
 اقدری از این آدم بدم میاد بسکی چاپلوس و ..ایه ماله (در واقع او از بچگی یاد گرفته بخاطر هر کار کوچکی تشکر کنه)
اون زنه که عقب ماشین تک سر نشین نشسته حتما..(در حالی که راننده ماشین برادرش هست)
 خوار شوهرم دیروز کم محلی کرد وجواب سلامم نداد (در حالی که طرف اینقدر تو فکر فلان غصه بوده که اصلا ندیده
 روزانه چند بار به این شکل در مورد دیگران قضاوت مکنیم؟

 اصلا قضاوت یعنی چه؟

 قضاوت یعنی: سنجش دیگران بر اساس معیارها باورها اعتقادات ارزشها ورنجشهای خودم

چه کسانی بیشتر قضاوت می کنند؟

کسایی که اینقدر غرق مشکل هستند وبرای اینکه در گیر مشکلات خودشون نشند شروع به قضاوت دیگران می کنند 

   ما وقتی درون خودمون را با بیرون دیگران مقیسه کنیم در حال قضاوتیم

بعد از قضاوت همیشه کنترل میاد و بعدش که اونا رو با معیارهای الکی خودمون ارزیابی کردیم اونا رو طبقه بندی مکنیم و در آخر براش حکم صادر مکنیم

مثلا من با قضاوت در مورد بچه م بهش فشار میارم که باب میل من و معیارهای من رفتار کنه با این رفتار اعتماد بنفسش رو می گیرم .تا زمانی تو خونه منه تحت فشاره  ولی بمحض اینکه رها شد تو روی من بر می گرده (مثل بچایی که مرن تو شهر دگه برای تحصیل)

راستی شما تجربه شخصی از قضاوت در مورد دیگران دارید؟

اصلا شما در طی روز تو افکار و یا گفتارتون با اطرافیان قضاوت مکنید؟(فلانی چقه غده- خیلی چش چرونه -فکر کنم با همسرش مشکل داره...)


این سوال ارزش فکر کردن رو داره:
 من چطور با قضاوت کردن دیگران روابطم رو خراب کردم یا می کنم؟؟؟؟ 
 

۹۵/۱۲/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی