دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

هویت من

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ



۹۳/۰۲/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۳)

خدا نگه بدارد جمعشان را.

آرزوی اکثریت افراد به این سن و سال بیشتر اینست که کاش حال که میدانیم کمی هم میتوانستیم.دوره و زمانه قدیم قوه بدنی از 50 سال به بالا رو به تحلیل میرفت.الان جوانان سی ساله احساس ضعف و خستگی و گاها خدای ناکرده سکته و فوت بسراغشان میآید.

تکیه کلامشون هم بیشتر اینه که هرچیزی ببینند میگویند"قدیم که اینا نبود"

زمستان در پناه آفتاب و تابستان از شر آفتاب نگه اشان بدارد.آمین

تشکر(نگفتی این رای فر معنیش چیه؟)
پاسخ:
آمین (بجر اون قسمت آوفتو گیر)
در ضمن یکی سریال بود اوروزا نشون مداد پسر خونه گیر داده بود که پشه ها روزا کجا موخابن تو هم حالا گیر دادی گل این اسم اینجا وخین ولون کن
سلام بر پسر عمه عزیز
خداشاهده دیرو رفتم خونه کوکب خانم دیدم این خوشکلای ناز و خش اونجا نشسن پیش خودوم گفتم کاشکی یکی دوربین داشتم و مشسم پیش اینا یه یک ساعتی گف مزدم و عکس مگرفتم و ضبط مکردم
که نه دوربین داشتم و نه وقت
الانم که اومدم اینجا و این عکس رو دیدم اقه خوشحال شدم که اولین روز آشنایی با گوزیلا نشده بودم
پسر دوسد دارم (الان دگه به جرات مگم که:) حتی بیشتر از گوزیلا
پاسخ:
همون کوکب خانمی که زن با سلیقه ای بود و از مهمانان با نیمرو ولبنیات تازه پذیرایی مکرد(کتاب دوم دبستان)
مهدی جون رفیق حیفه اگه امکانش هد تا متونی از این سرمایه ها عکس بگیر
من دلم لک زده بره یکی عکس دوران بچگی تو کوچه علی شیخی واش تمونای پاره در حال فوتبال اون دوره دگه بر نمگرده ولی این لحظات امروزی رو تا مشه ثبت کنیم  تا در آینده حسرتش نخوریم

ای ول
میگم چرا حاشیه عکس سفید شده
کلاه ها برداشتند و نور افکن ها روشن شدند
عجب سری داره حبیب خواستار
اینجا علی هاشم چرا هستش با اینهمه مو
پاسخ:
عکاس سعی کرده از تضاد ها برای بهتر جلوه دادن استفاده کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی