دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

کار کی درسه؟

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۸ ب.ظ
صُب زود کله سحر صدات مزنن بُلَن شو نماز بوخون .زورکی زیر لاف در میای و او مزنی گَلِ صورت .و چَشِ نیمه واز نماز موخونی و مِپَّری زیر لاف.نعوذ بالله کلاغ پر پر

ظهر و شبَم خو هر رکعتی موخونی یتا تِلِنگ مزنی که آخ جون یگ رُکَتِش خوندم .....
روزه :خو ای دادوبیداد .غلت مزنی ایرا وَر اورا و هی مگی خدا چرا شو نمشه ؟گُشنه مشی .تشنه مشی . دلت رو وَرمیخیزه . اقه غُر غُر مُکُنی که خودتَم خسَّه مِشی.
خمس وزکاتَم خو کی داد کی ایسوند .شده مثل صداق عاروس ....
حج :خو برا بعضیا شده تجارت برا بعضیا سیاحت !!!
(اخیرا دیده شده پسه و غالی واینا مبرن بره فروش(
این مسلمونیه ؟

چکار کنِم مسلمون خوبی باشِم؟

دین ودینداری زورَکی مِشَه؟

 

۹۲/۰۷/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۲)

۰۴ آبان ۹۲ ، ۲۲:۵۲ محمد حسین اعظمی
اره میشه بعضی وقتا آدما مثل بچه مریضی هستند که مادر با زور شربت تلخ تو حلقوش مریزه .دوست دارم باهات آشنا شم بهم پیام بده اگه ممکنه
دین و دینداری زورکی نمیشه...... میدونید چرا؟؟؟؟؟
بعضی مواقع تو زندگی حتی از خودت هم خسته میشی ما ادما گاهی مواقع واسه ظاهر سازی: نماز ووووو عبادت میکنیم که حتی ممکنه به دل خودمون هم نشینه مثلا خیلی از ادما نماز و روزه میگیرند شاید دلیلش ترس از خدا باشه...یه بار تصمیم گرفتم دیگه نماز نخونم اخه از خودم خسته بودم از همه بیزار بودم هنوز چند ثانیه نگذشته بود که اتفاق بدی واسم افتاد اونوقت بود که به خیلی از چیزا پی بردم اخه حس میکردم که خدا فراموشم کرده و منو نمیشناسه واسه همین گفتم خدایا اتش بس.......ولی بعد از اون اتفاق هنوز چند دقیقه از اذان نگذشته احساس میکنم چیزی رو گم کردم و حتی یه چیزی رو دوشم هست که احساس سنگینی میکنم درسته به خیلی از ارزوهام نرسیدم همه میگن حکمتی در کار بوده و من به خدای خودم ایمان دارم ومن منتظر ان حکمتم و بس.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی