دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

کلافه

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۲۴ ق.ظ
تو این چن روز حسابی تووله کردم نمدونم چکار کنم .نه نوشتنم میاد نه خوندن

پروای هیش کاری ندارم .اقدری کلافه ام که نگو .پریایی از خودم راضی نیسم والکی دارم دنبال راهکار مگردم .

الان که داشتم تو اینترنت مگشتم دیدم یکی بابا نوشته که بره اینکه مشکلاتت حل شه یخرگ خورده خود دوس بدار 

اصن حوصله تمرین کردن و اینا خو ندارم ولی چاره ای نید باس یلوگ امتحان کنم ببینم چطو مشه خدا رو چه دیدی شاید منم بعله

دلم خیلی بره ابول گودزیلا تنگ شده تازگیا ندیدمش .نکنه مرده باشه .خدائیش خیلی گردن ما حق داره .از بس که سو‍ژش کردیم و خنده.حالا برم بگردم شاید چشم به جمال دلرباش بیفته یخره روشن شم


۹۲/۱۱/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۵)

شنیده شده گودزیلا داماد شده و اسم زنش شیرین هستش و زن بندری هم گرفته و برا ماه عسل رفته دبی
برا مشکل تو شورکی احتمالا عوارض اینقد روضه و پرسه رفتن هستش و نداشتن تفریح هستش
این حالات تو میبد خصوصا شورک که کاری جز روضه و پرسه ندارند شایع هستش
راستی نفهمیدم تبریک برا چی بود
قا یا خانم شورکی بگید تا خودم هم خبر داشته باشم
خبری ار دامادی ما نیست خیالتان راحت و کلیه شایعات را تکذیب میکنم

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر جان
خبر بسیار مسرت بخشی بود .من همین جا به گودزیلا وهمه شورکیها تبریک عرض کرده و برای خانواده شیرین خانم صبر جمیل از درگاه احدیت خواستارم.امید که غم آخرشان باشد.
در مورد افسردگی هم که دیگر ملالی نیست و بر طرف شد.سعی می کنم برنامه روضه رفتنهای مکرر وروزانه خود را کم کرده وبیشتر در مراسم شادی ولهو لعب شرکت فعال داشته باشم.در برنامه ریزی های روزانه نیز تماشای تلویزیون را نیز گنجانده ام که بسیار نافع است هم از برای شادی و هم رفع یبوست والله اعلم

چی مبارکه
بگید خودمونم بدونیم
ما خواینجا خبرینداریم
راسی متونی ب دکتر فاضلی هم مراجعه کنی

پاسخ:
پاسخ:
من خو تا حالا نرفتم .راسی شما ازش راضی هسی؟
سلام خوبی؟اگه هی بیکار بشینی خو افسرده مشی یخره در برو تو بیا ورزش بکن باش بچت گف بزن خنده بکن افرین
ببینم دکتر دومات شده ؟خخخخخ

پاسخ:
پاسخ: سلام
بیکاری چچیه ؟زندگی من همش ورزشه.بچه هم خو همش داره واشم گف مزنه
دکتر هم خبرش ندارم .
دکتر جان اگه دومات شدی خبر کن شیرینی هم یادد نره
سلام شورکی عزیزچطو شدی عزیزم؟که این حال وروز شدی از جناب دکتر کارگریکی وقت بگیر برو ویزیتت کنه بلکه بهترشی
راستی دکتر کارگر مبارکه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی