دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

گرت وخاک

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۰ ب.ظ
دو سه روزه دارم نظرات دوستان رو موخونم و مذارم وسط تا همه بخونن و خودشون قضاوت کنن که چی درسته.

تو قسمت نظرات :"جملات خش ونا خش" خو گرت و خاک را انداختن.

اما من هنوز تو ارتباط اوو ورجی و شوتگ گلی و... با دین مذهب  و کلا بحث این دوستان موندم.

ای کاش دوستان فقط مطلب نوشته شده رو نقد مکردن.دو سه روز دگه بگذره اینجا مشه حوزه علمیه والنسیا وحومه.مشکل اینجاست که تو این دوره زمونه همه مخوان دیگران رو تغییر بدن وبرای اینکارکه چه جنگها و بحثهای طولانی که نشده. من تو زندگی سعی می کنم اون کاری رو که درسته انجام بدم و خودم تغییر کنم .بقول معروف حریف خودون خو مشیم.

چقه گف تو دل این ملت بود ما خبر نداشتیم.

ولی در کل باعث افتخار منه که خوانندگانی با فهم شعور بالا و منطقی اینجا میان و مرن.



۹۲/۰۵/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۲۴)

سلام :نترسید نمخوام گرت وخاک راه بندازم .پسر بابا متونی یه اسم کوچکتر برا خودت بذاری اذیت خودت نکنی . در ضمن شما که راه برا مناظره بلدی من به این نتیجه رسیدم با نوشتن منظورها بد فهمیده مشه وسوتفاهم پیش میاد باید رودر رو (بقول سوسولا فیس توفیس) باشه.عباسگ همیسه منظورش داستان دزد کیست ؟اثر پسین بود .نیاز به ترجمه نداره بچه شورک خودونه .
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۵ کسی که پیرش پیشش مگه پسر بابا
چرا نظر منو نشون نداید ؟

پاسخ:
پاسخ: چه اسم قشنگی
حتما اسم بچت هم اینه(کسی که آغباباش پیش باباش مگه پسر بابای پییرش )
آخه اینم شد اسم وخین برو یگ فکری بره خودت وردار
۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۱ کسی که پیَرُش پیشٌش مگه پُسر بابا
سلام به همه .
من دفعه اولمه که اومدم اینجا چیزی بنویسم.
بروبچ خسته نباشند .
اینم بگم که معلوم نیس این جا چه خبره همه اومدن هم دگه رو له کنن
همه مخوان بگن نه ما کارون درسه و حرفی که ما مزنیم صحیحه .
ولی من مخوام بگم این روش روش درستی برای بحث نید باشم دگه ، مدونید چرا ؟ بخاطر اینگه مثلا نمدونم این آقا یا خانم صبح که اصلا شاید خدا و پیغمبر رو قبول نداره و یه یه اشکالی به دین می کنه ولی بعدش اون آقا پسر روانشناس یا یکی دیگه میاد براش روایت می خونه که دین این جوری نیست بابا این خدا و روایت قبول نداره اول باید درست و متین خدا رو براش ثابت کنی و بعد قدرت و علم و کمال و... را برای این خدا ثابت کنی به این آقا یا خانم بعد روایت و پیغمبر رو براش ثابت کنی جوریکه قانع بشه بعد وقتی روایت خوندی دیگه دهن مبارک یا نامبارک رو این آقا یا خانم می بنده من اگه قرار باشه بازم بیام تو این وبلاگ این جوری بحث می کنم .
ضمنا اگه کسی نمی تونه این جوری بحث کنه الکی ضربه به دین نزنه و آبرو دین رو نبره چون بعضی با این جور ی حرف زدن بچه مذهبی ها فکر می کنن دین جوابی برا اشکال اونا یا به عبارتی بی سوادی اونا نداره در حالی که اینطور نیس .


منتظر نباشید ولی خب شاید اومدیم .
ببخشید دگه دم آخری لهجه شورکی ما از دست رفت .

پاسخ:
پاسخ: سلام پسر بابا خوش اومدی
اینجا هر کسی نظر خودشو نوشته و کسی رو له نکرده .
شما هم بیا وسط ببینم نظرت چچیه.قبلن هم گفتم ما نمتونیم زروکی عقائد خودن به دیگران تحمیل کنیم سهم ما فقط بیان عقیده خودن هد حالا چقه تاثیر بذاره خدا مدونه
در مورد صبح هم قضاوت نکن اون هیچ کجا تو حرفاش نگفته خدا وپیغمبر قبول نداره این شاید برداشت شخصی تو از حرفاش باشه .
ضمنا اون دینی که بره با دو تا انتقاد صبح تو هم در بره نداشته باشی بهتره.
بعدشم این آین همه آخوند و طلبه تو حوزای علمیه چچی یاد مگیرن یکسی بیاد منطقی جوابش بده .قبلا هم گفتم من به عقیده همه احترام مذارم حتی اونایی که مخالف نظرم باشه
در ضمن از اعتماد بنفست خوشم اومد اقه بره خودت نوشابه واز نکن.

۰۶ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۵ عباسگ همسیا
به نظر من همشون دزد هسن مگه اینکه پسوارونکیش ثابت بشه‏!‏
به نظرمن خیلی سوال جالبی هید به عنوان پست روش کن تانظر صاحبان تفکر که به اینجا میان بدونیم؛

پاسخ:
پاسخ: سلام عباس جان
ما خو نفهمیدیم چچی نوشتی و منظورت چیه لطفا بعد از ترجمه توسط باستان شناسان ببینیم چکار مشه کرد
حالا جواب سوال
بعدظهر اونروز همراه مریض کناری تخت اون مرد که فوت کرد اومد پیش من که تو بخش بودم گفت بیا مریضمان کارت داره
من گفتم مریض شما برا بخش گوارش هستش و من برا گوارش نیستم
گفت مریضم با خود شما کار داره
منم سر این اتفاق امروز کمی عصبی بودم
رفتم پیش مریض و گفتم بگو در خدمتم
گفت میخوام دربازه این مریض کنار تختیم بگم
منم گفتم که الان فوت کرده و بحث فایده نداره
گفت چیزی باید بگم که کمکت کنه
گفتم بگو
گفت وقتی زنش با شما و استادتون میحرفید من و اون خدا بیامرز حرفاتون شنیدیم
وقتی زنش اومد مردش بهش گفت پسرمان چند وقته نیاومده
زن گفت 10 سال
مرد یهش گفت دلت براش تنگ شده
گفت اره خیلی تنگ شده
مرد به زنش چیزی گفت که همه تعجب کردند
گفت 1 ظرف غذا بگیر تا بخورم وحتی اگر دارم خفه میشم هیچی کاری برام نکن تا راحت بشم و زنم اینکارو انجام داد و نه نگفت
تا برا اینکه هم از دست شوهرش راحت بشه و هم پسرشو ببینه
پس باید به این نتیجه رسیدیم که مرد از خود زنش خواسته اینکارو بکنه زنش به تمام چیزا که میخواسته که این مرد مزاحم همش بوده
پس فهمیدیم که این مرد برا راحتی زنش و رسیدن به خواسته هاش برسه
پس فداکاری این مردو ببینی و همیشه به بد بودن مردا فکر نکنید
داستان جالب “دزد کیست!؟”(حکایت این روزهای ما!!!)

داستان ما اینگونه آغاز میشود که :

در یک دزدی بانک یکی از ایالات آمریکا دزد فریاد کشید :

"همه افراد حاظر در بانک ، حرکت نکنید ، پول مال دولت است و زندگی به شما تعلق دارد"

همه در بانک به آرامی روی زمین دراز کشیدند

این «شیوه تغییر تفکر» نام دارد، تغییر شیوه معمولی فکر کردن .

هنگامیکه دزدان بانک به خانه رسیدند، جوانی که (مدرک لیسانس اداره کردن تجارت داشت)

به دزد پیرتر(که تنها شش کلاس سواد داشت) گفت «برادر بزرگتر، بیا تا بشماریم چقدر بدست آورده ایم»

دزد پیرتر با تعجب گفت؛ «تو چقدر احمق هستی، اینهمه پول شمردن زمان بسیار زیادی خواهد برد.

امشب تلویزیون ها در خبرها خواهند گفت ما چقدر از بانک دزدیده ایم»

این را میگویند: «تجربه» اینروز ها، تجربه مهمتر از ورقه کاغذ هایی است که به رخ کشیده میشود!

پس از آنکه دزدان بانک را ترک کردند ، مدیر بانک به رییس خودش گفت، فوری به پلیس خبر بدهید.

اما رییس اش پاسخ داد: «تامل کن! بگذار ما خودان هم ۱۰ میلیون از بانک برای خودمان برداریم

و به آن ۷۰ میلیون میلیون که از بانک ناپدید کرده بودیم بیافزاییم»

اینرا میگویند «با موج شنا کردن» پرده پوشی به وضعیت غیرقابل باوری به نفع خودت !

رییس کل می گوید: «بسیار خوب خواهد بود که هرماه در بانک دزدی بشود»

اینرا میگویند «کشتن کسالت» شادی شخصی از انجام وظیفه مهمتر می شود.

روز بعد، تلویزیون اعلام میکند ۱۰۰ میلیون دلار از بانک دزدیده شده است.

دزد ها پولها را شمردند و دوباره شمردند اما نتوانستند ۲۰ میلیون بیشتر بدست آورند.

دزدان بسیار عصبانی و شاکی بودند:

«ما زندگی و جان خودرا گذاشتیم و تنها ۲۰ میلیون گیرمان آمد.

اما روسای بانک ۸۰ میلیون را در یک بشکن بدست آوردند.

انگار بهتر است انسان درس خوانده باشد تا اینکه دزد بشود.»

اینرا میگویند؛ «دانش به اندازه طلا ارزش دارد»

رییس بانک با خوشحالی میخندید زیرا او در ضرر خودش در سهام را در این بانک دزدی پوشش داده بود.

اینرا میگویند؛ «موقعیت شناسی» جسارت را به خطر ترجیح دادن.

در اینجا کدامیک دزد راستین هستند؟
اصلا میدونی چیه مناظره من وتو مثل دو خط موازی میمونه تااخر دنیا هم پیش بره بهم نمیرسه .اصلا توسر عقیده خودت باش منم مال خودم .انگار نظرای منو یا نمخونی یا دست وپا شکسته مخونی.ایها الناس که مناظره ما رو خوندید شاهد باشیدهر کس (بعد 100 سالگی) زودتربقیه به دیار باقی شتافت خبرش برا ما هم بیاره ببینیم چه خبره اون دنیا. اوو کجه یا نوو ؟وحرف کی رو کرسی نشسته ؟ صدق الله العلی العظیم .
موارد استفاده یزدی ها از قالب پنیر:1

-جای پنیر2-جای یخ3-جای ادویه

4-جای اسکاجی5-جای مسواکی6-جامدادای بچه ها7-جای دارو

8-سبد تفاله چایی و آخرشم تحویل به بازیافت که میگن:

حیف هنو مِشد کارش بفرمونی
گفتم فردا
متن کارت دعوت یک یزدی : ( ما خو آخرش خر شدیم و عشق آغاز شد )
تقی و سکینه
زمان : چارشَمبه ,همین سَبا پسین, اُفتو کوروک تا ساعته 8 شامم خبری نیس
مکان : خونه خودون ( زنونه ای هم خونه همسایه هه)
خاربازی در نیارِت بگد شام نیس نمیریم و وَخیزِد بید .
با سلام
اگر زنده بودم فردا کامل میگم
فقط اینو بدونید که
مرد 93 ساله بود
زن 85 ساله
فقط 1 بچه داشتن
و از سن 60 سال قبل باهم زندگی میکردند

پاسخ:
پاسخ: بیچاره پس جوون مرگ شده.یطوری گفتی پسرش همه خیال کردن از این پسرگای غرتیوگ که موهاشون دم اسبی مبندن هد
دکتر ملتی رو سر کار گذاشتی این بابا خو یکسال کوچیکتر خدا بوده
حالا باکیش نید ادامش بگو که مردم نگران پرونده جنایی این زوج خوشبخت هسن
دوستان عزیز اگر میخوان در مباحث دینی با یک کارشناس مسائل دینی بصورت آنلاین بحث و گفتگو و یا مناظره کنند می توانند به سایتهای زیر مراجعه کنند:
http://www.pasokhgoo.ir/
http://www.askdin.com
http://www.09640.ir/(و به ویژه همین سایت)
مطلبی که دکتر گفتند جای تامل داره...و باید درس عبرت بشه برای همه ما..
اینطور که معلومه این مرد تو خونواده اش هم با زنش مشکل داشته و هم بچه اش دشمنش بوده.بچه ها چه پسر و چه دختر در نزاع خانوادگی همیشه طرف مادر رو میگیرند.بچه اش گفته اگر بابا مرده بیام از انگلیس.این یعنی یک گذشته دردناک و نابسامان در پشت سر این مرد بوده.حتی احتمالا باعث فراری دادن این بچه به خارج کشور هم شده....نمیشه این ماجرایی که دکتر گفتند رو دقیقا بشه گفت چه اتفاقی در گذشته افتاده که باعث این کینه توزی شده.هر چیزی امکان داره.ولی از نظر من مرد احتمالا گذشته تاریکی داشته و زنش رو آزار میرسونده و حتی بچه هاش رو...شاید هم مرد دو زن داشته و خیانت در زندگی زناشویی انجام داده و حتی شاید مرد باعث مرگ یکی از فرزندان خودش که فرزند همون زن هم باشه شده....و باعث گسستگی پیوندهای خانوادگی شده.در اصل یک ظلم بزرگ صورت گرفته که اثرات این ظلم به صورت کینه شتری در زن ظاهر شده و بالاخره کار خودش رو با دادن سوپ به مرد انجام داده.کینه شتری در انسان فقط با مرگ طرف خاموش میشه و لذت انتقام میتونه طرف رو راحت و البته بعدا پشیمان کنه.شتر از کسی کینه بگیره تا اون رو نکشه رها نمیکنه.مگر اینکه شتر رو بکشند تا تموم بشه..

زن مرتکب قتل و مرد مرتکب ظلم شده بوده و احتمالا از قدیم الایام این کینه همراه زن بوده است. و هر دو گناهکار هستند.

این نظر شخصی من هست
در کل منظور اینه.گرفتی یا دوباره جنگ و دعوا کنیم.فردا شب شب نوزدهم میری مسجد برای چی؟برای خدا؟همه برای نیاز میروند.میگن همه گناهان بخشیده میشه.خوب حق الناس هم بخشیده میشه؟نه؟تا ادا نکنی نمیشه.اگر بشه که خیلی خوبه یکسال بدوزدی.یک شب حساب صاف بشه.اینطوری عدالت الهی معنی میده؟؟؟از نظر عقلی میشه گفت تمام گناهان بخشیده میشه.مسلما نمیشه.

کسی پول مردم رو خورده باید بری بده...یادت باشه.کسی حق الله رو بزرگ نمیبینه ولی حق الناس رو میبینن.شما 50 سال نماز روزه بخون.هیچکس یادش نیست.یکبار مال مردم بخور خبرش پخش بشه تا زنده ای و میمیری مردم میگن فلانی فلان کار کرد مال مردم خورد.حافظه مردم تو حق الناس خیلی قویه. ولی تو حق الله نه....پس حق الله رو فرضا انجام ندادی ولی مردم ازت رضایت داشتند .مطمئن باش خدا می بخشد.حالا اگر حق الله هم انجام بدی بهتره برای خودت.نه اینکه بگیم کلا جمعش کنید این حق الله رو... ...خدا هیچوقت نسبت به حق الله انتقام گر نیست ولی در مورد حق الناس یکجایی ازت انتقام میگیره.تو این مورد شک ندارم.مشکل ما اینه شماها 95 درصدتون حق الله هستید 5 درصد حق الناسی.در حالی که اگر معکوس بود.خیلی بهتر بود.تازه اون حق الله هم مجبوریه.ماه رمضان ماه خدا.خوب.... حالا ما بی دین هستیم.شما دینداراش چرا لحظه شماری میکنید تموم بشه.تازه ماه خدا و نزول قرآن هم هست.همه منتظرند این ماه رمضون تموم بشه.پس روزه رو از ته دل نمیگیرن مجبوری میگیرن.انسان باید حق الله رو از ته دل و واقعا برای خدا انجام بده...بد میگم؟..اگر اجباری روزه میگیری و خودت رو زجر میدی.نگیر.خدا هم راضی نیست تو در روزه نفاق بکار ببری و اجبارا بگیری...اگر هم میگیری برای دوری از نفس اماره و از ته دل میگیری بسیار کار خوبیه....حرف من رو تایید میکنی که 95 درصد اجبارا روزه میگیرن و از ته دل همون حق الله رو بجا نمیارن.خوب آیا این حق الله اجباری راه به بهشت داره؟

فعلا همین...
دوباره شروع شد.بسم الله.خدایا به امید تو:

شما به ما بگی هاون و آب تو هاون احتمالا مشکلی نیست.حالا ما چهارکلمه گفتیم حق الناس افتاد گردنمون.احتمالا دو تایی پشت در بهشت معطلیم.تخمه همرات باشه بشکنیم تا در رو برامون باز کنند.
در ضمن اعتراف میکنی که قراره از خوبیهای من بهت بدن بری بهشت.خودت خوبی به حد کفایت نمیتونی داشته باشی باید از خوبی های دیگران بهت بدن بری بهشت.
خدا تو قران میگه:مخلوقات رو آفریدم برای عبادت کردن(آیه و سوره اش رو نمیدونم)از طرفی هم میگه:

عبادت به جز خدمت خلق نیست...///به تسبیح و سجاده و دلق نیست....

بزرگترین عبادت خدمت به خلق خداست(حق الناس)حالا شما دنبال چی میگردی تو اذکار عربی.نمیدونم.قبلا هم گفتم بهت.نماز و روزه برای آرامش درون خودمون میخونیم.نه برای خدا.شما برای خدا چیزی و کاری انجام نمیدی.چون اونوقت خدا رو نیازمند نماز و روزه خودت میدونی.و این خودش توهین هست.دعا هم همینطور...تو به حرف های من عمیق تر فکر کن.سطحی بنگری اونوقت فکر میکنی حرفهای من تند و توهین هست.کسی با نماز و روزه مخالفت نداره اگر تو رو بیاد خدا می اندازد و از نفس اماره دورت میکنه.خیلی خوبه.ولی برای خدا نیست.احتیاجی خدا به نماز و روزه تو نداره.تو برای نیاز درون خودت اینکارها رو میکنی.نماز میخونم روزه میگیرم برای خدا اشتباهه.اینکارها رو انجام میدیم برای آرامش وجود خودمان.خدا رو نیازمند جلوه نده که به چهار رکعت نماز و روزه و گشنگی تابستون غره بشی و همه رو ملحد ببینی.و خودت رو بهتر از دیگران...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۳۰ بچه روانشناس
سلام دکتر نمدونم اون مرده اخلاقش چطو بوده کی بوده کجا بوده چکاره بوده یا زنش چطو بوده نمتونم قضاوت کنمبیتا راس میگه زود قضیشون رو بگو
حالانوبت جناب دکتر:دکتر جان یه عمر توشورک خودون بودی با این جور بیوفاییا اشناییت نداری یخورده دگه اب اون شهرغریب بخوری ویه سر بری دادگاه خانواده اونجا ببینی به خاطر چه مسائل پیش با افتاده ای زنا درخواست طلاق مدن یا راضی به مرگ شوهرو پدرشون مشن میای اینجاسجده شکر بجا میاوری که تو بهشت بودی وقدر نمدونستی.حالا قضیه ای که گفتی یخورده عجیب هم هستا لابد حرص وطمع ارث ومیرات اون بنده خداکارشون به اینجاها رسونده.زودی جوابش بده دلون بنده
دکی جان جواب شما رو بعدا میدم. می خواستم اتش بس اعلا م کنم دیدم نمیشه .صبح :وقتی کسی نخواد واقعیت رو قبول کنه نشاندن حرف رو کرسی هیچ مفهومی نداره .اگه کار وزندگی نداشتم تا فردا صبح هم مینشستم تا به نتیجه ای برسیم بیا یه بار دیگه منطقی بحرفیم . شما میگید فقط حق الناس وخدمت به خلق الله مهمه واینا کلید ورود به بهشته کاملا موافقم با اهمیت بالای این دو. اما با فقطش گیر دارم چون همه حرفام با سنده .حالا گیریم به قول شما هر چی حدیثه جعلی ودروغ اقا همه احادیث 14معصوم از فیلتر ابوبکر وعمرو خلیفه عباسی رد شده اول جعلش کردند بعد وارد بازار شده . قران چی ؟قران که دیگه شوخی بردار نیست وهیچ تحریفی روش نرفته اینکه خدا میگه :واقیمو الصلوه واتو الزکوه و...یا صوموا تصحوا(روزه بگیرید تا سالم بمانید ) من چطور با چه توجیهی ردش کنم ؟حالا اگه یکی نخواد انجامش بده اون بحث دیگه ایه.در ضمن شما که اینقد سنگ حق الناس رو به سینه میزنی لابد میدونی اگه کسی با حرفای نیش دار وتمسخر وتوهین کسی رو ازرده خاطر کنه باید حلال بودی بطلبه ؟اخه نیش تند وتیز زبونتون (تهمت وتوهین ومسخره )روح لطیفمو زخمی کرده حالا از ما گفتن اگه میخواید پشت در بهشت معطل نمونی به خاطر من بهتره همینجا حلال بودی بطلبی.وگرنه اونجا از خوبیهاتون به من میدن واز بدیهای من به پای شما مینویسند تا حساب صاف بشه .
باشه میگم
این مطلب که مگم در جواب بعضی نظرات درباره مطلب همزیستی هستش
چند هفته قبل نزدیکا ظهر بود داشتیم با استادمون مریض های بخش ویزیت مکردیم که خبر دادن یک مریض ناجوری اوردن اورزانس و سریع رفتیم و دیدیم مریض اومدم با کاهش سطح هوشیاری اوردن و سریع لوله گداشتیم تو حلقش( اینتوبه) و وصل دستگاه کردیم و بردیمش ای سی یو
و بررسی کردیم و فهمیدیم عفونت مغر(مننزیت) داره و براش چرک خشک کن شروع کردیم و بعد 6 روز حالش خوب شد و لوله نو حلقش در اوردیم و بعد 3 روز دیکه انتقالش دادیم بخش
بعد 3 روز که تو بخش بودجمعا12 روز
زنش اومد و با اصبانیت گفت چرا این نمرده و زنده هستش
همه تعجب کردیم از حرفش
و گفت مردنی هستش یا نه چون تنها بچه ام که انگلیس هستش گفته اکر مردنی هستش بکو بیام
استادمون گفت خداروشکر حالش خوبه و بهترم میشه
زنش گفت چیزی میتونه بخوره
استادمون گفت نه چون یهو میپره تو حلقش و خفه مشه
اتفاقا من اونروز کشیک بودم
نزدیک ساعت 12 ناهار مریض ها مدادن که منم تو بخش بودم
زنش اوم با التماس که گرسنه هستش و از صبح جیزی نخورده یک ظرف سوپ گرفت و رفت تو اتاق
نزدیک ساعت 12/30 بود اومده و به پرستار گفته که حال شوهرم خوب نیست و پرستار رفته و دیده سیاه شده و سریع کد احیا قلبی و ریوی(CPR) اعلام شد و هرکسی از هر بخش و اتاقی بود اومد اودن بخش
و سریع باید راه دهانش باز میکردیم که دیدیم داخل دهانش سوپ هستش و براش ماساز قلبی برا 45 دقیقه انجام دادیم که موفقیت امیز نبود و فوت کردش
حال اون کسایی که برا مطلب هم زیستی کامنت گذاشتن بگن علت این کار غیر اخلاقی که قتل عمد حساب میشه توسط زن ادم چی میتونه باشه
نظراتون بزارید من بعدش علتش را میگم تا بفهمید چی شده
شورکی جان بازار کیک تی تاپ افطار مساجد مثه قدیم( سال پیش5-7) داغ هستش یا نه

پاسخ:
پاسخ:
سلام دکتر
من دسو پام داره ملرزه .دارم با خودم فکر مکنم اگه یروز ناراحتی قلبی پیدا کردم صاف برم گلزار شورک بغل آوو سرد کن بشینم و هر کی هر چی داد نخورم بخصوص سوووووپ تا بخوبی و خشی برم ور دل آغبابا وننه.
آخخخخخخخ قلبم
قیشوقم اینجا انگار شده میدان جنگ
میخواستم 1 مطلب بزارم میترسم بزارم و دوباره جنگ شروع بشه

پاسخ:
پاسخ: سلام دکتر .از چچی مترسی. تو خو نا سلامتی دکتری غمد نباشه من اینجام.جنگای اینجا شده مث جنگای صلیبی نه پایان داره نه پیروز.

وقتت خیلی تلف شد.راست میگی.اگر حرفت به کرسی مینشت میگفتی بله بحث مفیدی بود و انا الحق.حالا که بیراهه گفتی میگی وقتمون تلف شد و آب تو هاون میکوفتیم.نگران حق الناس نباش له بشه عیب نداره.فقط بچسب به حق الله که گرسنگی و تشنگی مثل بولدوزر و لودر داره راه بهشت رو براتون صاف میکنه.
باهات موافقم بچه روانشناس . بقول یه عزیزی اصولا بحث کردن با اقایون اب در هاون کوبیدنه .ما که از این همه مغالطه کاری وسفسطه بافی بعضیا چیزی عایدمون نشد غیر از اتلاف وقت .تازه شایدم یه حق الناسی به گردن هم پیدا کردیم که من به نوبه خود حلال میکنم بقیه هم این لطفو بکنن
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۲ بچه روانشناس
مدونی مشکل کجاس؟هرکسی از جای خودش داره به قضیه نگاه مکنه
بعدشم منو بیتا دیگه جدل نمکنیم که اینجا دو سه روز دگه بشه حوزه علمیه بقیه هرچی مخوان بگن ما دگه جواب نمدیم

پاسخ:
پاسخ:
دوست خوبم منظور من اینه که یه بحث رو زیاد کش ندیم
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۷ http://eshgheman202020.blogfa.com/
سلامممممم
سـَـــــلام ...
وبلاگ زیبایی دارید
هر وقت آسمون چِشماتون اَبری شُد
به منم سر بزنید.
و نَظَـــر بزاریـــــد تا متوجه بشــم اُمدید
ممنون منتظرم....
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی