دلنوشته های یک شورکی

در اینجا مطالبی درباره خودم روزگار خوش گذشته واینده و هر چیزی که خوشم بیاد منویسم
فعلا که از اینجا خیلی خوشم اومده تا ببینیم بعدا چطو مشه برای ارتباط راحت تر می تونید به این آیدی تلگرام پیام بدین hd3094@

بایگانی

آخرین مطالب

  • ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۰۵ خشم

پربیننده ترین مطالب

  • ۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۴ سرکش
  • ۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶ عکس 1

آخرین نظرات

  • ۴ تیر ۹۹، ۱۲:۰۶ - علی دهقانی شورکی ok

گفتگو با خدا

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۴ ب.ظ

تقریبا اکثر گفتگو های ما حالت خواستن و طلب کاری از خدا داره.بیشتر چیزی خواستنه.

تا حالا چند بار در اولین باز شدن چش اول صبح به خدا سلام کردین ؟

تا حالا با همون زبون مادری از خدا بخاطر همه چیزایی که دارید تشکر کردید

من موخام از امروز در کنار خواستن از خدا یکموگی هم ازش تشکر کنم 

تشکر بخاطر:نفش کشیدن -دیدن دوباره خورشید-شنیدن صدای چوغورگ رو درخت-تکون خوردن دست و پام ...

شما چیزی دارید که که بخاطرش پیش خدا بگید خدایا دمت گرم .دستت درد نکنه خیلی باحالی


۹۲/۰۷/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
شورکی

نظرات  (۲)

سلام خدا و بعد تو ای شورکی دلاور. اولش بهت بگم نوشته هات خیلی خشه تازه امروز با وبلاگت آشنا شدم. دوم این که خدا تا اینجای زندگی که بیست و هفت سالمه خیلی بهم حال داده و هر روز هم دوست دارم ازش تشکر کنم. اون نعمت هایی که به من یکی داده خیلی زیاده اصلی ترینشم سلامتیه. یکی همین نعمت همینجوری باید سرت روی زمین باشه و دائم السجده باشی که این نعمت بهت داده. دوست دارم خدا و !!! تو اوی شورکی...

پاسخ:
پاسخ:
سلام سید جان
نکن ایرو .مارو شرمنده کردی.برای من دائم سجده بودن پیشکش روزی یکی از نعمتای خدا شکر کنم خیلی عالیه وتمرینی هد برای اینکه هر که بهم خوبی کرد ازش تشکر کنم
دروغ نگم چند روز پیش از داغون بودنم و واسه اینکه بگم من نباختم و در برابر مشکلات مقاوم هستم میگم خدایا شکر..... و گاهی از ته دل میگم خدایا به خاطر همه چیزهای روی زمینت که عطاکردی شکر وممنوم وعاشقتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی